از ۲۶ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در کنگره موبایل همراه ما باشید
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

عکس‌برداری با گلکسی زد فیلیپ 6 با ذخیره تصویر با فرمت حرفه‌ای جدید!

گلکسی زد فیلیپ 6 که به تازگی معرفی شده می تواند تصاویر را در فرمت RAW ذخیره کند که تاثیرات مثبتی در ویژگی های تصویر آن داشته است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۴-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

پاوربانک 30000 آمایا (Amaya) مدل APW-03

2,200,000

پاوربانک 50000 آمایا (Amaya) مدل APW-05

4,100,000

پاوربانک 20000 آمایا (Amaya) مدل APB-FD16

1,750,000

پاوربانک 40000 آمایا (Amaya) مدل APW-04

3,200,000
عکس‌برداری با گلکسی زد فیلیپ 6 با ذخیره تصویر با فرمت حرفه‌ای جدید!

به تازگی سامسونگ از دو سری تلفن همراه جدید با نام‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فیلیپ 6 رونمایی کرد. این دو تلفن همراه به قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌ای مجهز شده‌اند. 

گلکسی زد فیلیپ 6 از نمای پشتی با دو لنز دوربین

یکی از مهم‌ترین امکاناتی که در گلکسی زد فیلیپ 6 دیده می‌شود، امکان تصویربرداری حرفه‌ای به کمک این تلفن همراه است. این تغییر بدون ایجاد تغییرات عمده در لنز‌های دوربین به وجود آمده و بیشتر به تغییرات نرم افزاری مربوط است. اما این تغییرات چگونه ایجاد شده اند؟

فرمت Expert RAW

وقتی که تصویری توسط دوربین گرفته می‌شود، می‌توان آن را به صورت فرمت‌های متعددی ذخیره کرد. به صورت کلی، تصاویر عمدتا به صورت JPEG ذخیره شده که در این فرمت کیفیت تصاویر تا حدودی حفظ شده و فضای زیادی نیز برای ذخیره‌سازی اشغال نمی‌شود. 

تفاوت تصویر در فرمت RAW و JPEG

یکی از این فرمت تصویر که جدیدا به گلکسی زد فولد 6 اضافه شده، RAW است که با استفاده از آن می‌توان جزییات بیشتری را در تصویر ذخیره کرد.

این فرمت جزییات بیشتری رد کنتراست تصویر ذخیره کرده که در نهایت سبب بالا رفتن حجم تصویر و کیفیت تصویر خواهد شد. این فرمت قابلیت‌های بیشتری را نیز برای ادیت کردن تصویر مهیا می‌سازد و در عین حال در تصویر برداری نیز دست عکاس برای تظیمات باز خواهد بود. 

اضافه شدن Expert RAW به گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فیلیپ 6 که به تازگی در کنفرانس گلکسی آنپکد معرفی شد، قابلیت ذخیره کردن در فرمت RAW را دارد. به گزارش کاربران، کیفیت تصاویر و انعطاف آن‌ها در ادیت به صورت قابل ملاحظه‌ای ارتقا یافته است. 

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید