استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی ردمی 13C 5G چه مشخصاتی دارد؟

گوشی ۱۳C 5G یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های بازار خواهد بود که قیمت آن نزدیک ۵ میلیون تومان خواهد بود. همچنین این گوشی در بخش سخت‌افزار کانفیگ مناسبی دارد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی ردمی 13C 5G چه مشخصاتی دارد؟

شیائومی باز هم بدون سر و صدا از یکی دیگر از محصولاتش رونمایی کرد. این بار جایگزین ردمی ۱۲C 5G را با نام ردمی ۱۳C 5G معرفی کرد. ردمی ۱۲C 5G اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد و تقریباً در همان تاریخ و اواخر سال ۲۰۲۳ گوشی اقتصادی ردمی ۱۳C 5G رونمایی شد. گوشی ردمی ۱۳C 5G در دسته گوشی‌های اقتصادی قرار خواهد گرفت.

طراحی و صفحه نمایش؛ بهرمندی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی

گوشی ردمی ۱۳C 5G در پنل پشتی از دو دوربین استفاده می‌کند که به صورت جزیره‌ای و مجزا بیرون زده‌اند و به همراه یک فلش، پکیج دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. فریم دور و قاب پشتی از پلاستیک است و صفحه نمایش نیز از نوع شیشه گوریلا گلس است که البته نوع آن مشخص نیست. روی فریم سمت چپ، خشاب سیمکارت و کارت حافظه قرار دارد و در سمت راست نیز دکمه‌های کم و زیاد صدا و همچنین کلید پاور قرار گرفته است. خوشبختانه در این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری نیز استفاده شده است.

نمایشگر این گوشی ۶.۷۴ اینچی از نوع IPS LCD است. همچنین نمایشگر ردمی ۱۳C 5G از وضوح +HD و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر به نرخ نوسازی ۹۰ مجهز شده و دوربین سلفی نیز درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی ردمی 13C

سخت‌افزار؛ بهرمندی از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰+

ردمی ۱۳C 5G قدرت خود را از تراشه دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس می‌گیرد. این تراشه ۶ نانومتری قدرت خود را از هشت هسته با پیکربندی ۲ هسته ۲.۲ گیگاهرتز Cortex-A۷۶ و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A۵۵ می‌گیرد. گوشی ردمی ۱۳C 5G انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که از شارژ شدن با سرعت ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی در نسخه‌های ۴ / ۶ / ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

دوربین؛ بهرمندی از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی

در بخش دوربین، گوشی ردمی ۱۳C 5G کاملاً اقتصادی عمل کرده است و از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسل است که از یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان نیز استفاده می‌کند. این دوربین از فیلمبرداری با حداکثر کیفیت ۱۰۸۰ و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسل است که رو نمایشگر قرار دارد.

گوشی ردمی 13C
در بخش قیمت، شیائومی همیشه از قیمت‌گذاری مناسبی روی محصولاتش استفاده می‌کند تا بتواند مشتریان را به خود جذب کند. قیمت پایه این گوشی نیز ۱۰۶ دلار است که در بازار ایران چیزی حدود ۵ میلیون تومان خواهد بود. به نظر شما این گوشی با این قیمت ارزش خرید دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید