استوار مثل کوهجاری مثل رود

طرح جدید گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس در لباس تیم ملی آرژانتین است!

شرکت شیائومی در جدیدترین اقدامش گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس را با تم لباس تیم ملی آرژانتین طراحی کرده است. همچنین شماره 10 بر روی قاب پشتی این گوشی به چشم می‌خورد که نماد لیونل مسی در این کشور می‌باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
طرح جدید گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس در لباس تیم ملی آرژانتین است!

کمپانی شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با طراحی جدیدی رونمایی کرد. این شرکت چینی با همکاری فدراسیون فوتبال کشور آرژانتین، اقدام به طراحی این گوشی قدرتمند به سبک کیت تیم ملی این کشور کرده است. گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه Word Champions Edition فقط در بخش طراحی متفاوت است و در سایر بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری با نسخه اصلی یکسان است.

شیائومی با گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قلب آرژانتینی‌ها را هدف گرفت!

کمپانی شیائومی تصمیم گرفته تا گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را با طرحی جدید به فروش برساند. این کمپانی چینی، گوشی میان رده اما قدرتمند ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را به سبک لباس تیم ملی کشور آرژانتین طراحی کرده تا به نوعی مردم آرژانتین را تحت تأثیر قرار بدهد. شیائومی نام این نسخه از این گوشی را Word Champions Edition گذاشته است.

ردمی نوت 13 پرو پلاس در طرح لباس آرژانتین

گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه Word Champions Edition در قاب پشتی از طرحی با رنگ‌های آبی و سفید پذیرایی می‌کند که شبیه به کیت تیم ملی آرژانتین است. در بالای این قاب لوگو فدراسیون آرژانتین به چشم می‌خورد. همچنین در وسط این قاب شماره ۱۰ به چشم می‌خورد که به یاد اسطوره این کشور، یعنی لیونل مسی قرار گرفته است.

تم جعبه و آداپتور با کیت آرژانتین

آداپتور، سیم شارژ، جعبه بسته‌بندی این کالا و حتی سوزن سیم‌کارت هم تغییر کرده و از رنگ‌های لباس تیم ملی آرژانتین در آن‌ها استفاده شده است. این گوشی از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد.

ردمی نوت 13 پرو پلاس در طرح آرژانتین

شیائومی این گوشی را فقط با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به فروش می‌رساند. قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه Word Champions Edition به ۴۵۵ دلار می‌رسد. به نظر شما هدف اصلی شیائومی از این نوع طراحی چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید