استوار مثل کوهجاری مثل رود

ردمی نوت 13 پرو شیائومی با رنگ جدیدی وارد بازار شد

شیائومی قصد دارد گوشی ردمی نوت 13 پرو را با رنگ قرمز وارد بازار چین کند. این رنگ به دلیل هماهنگ شدن این گوشی با تم جشن سال نوی کشور چین است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
ردمی نوت 13 پرو شیائومی با رنگ جدیدی وارد بازار شد

کمپانی شیائومی تصمیم گرفته به مناسبت سال نوی جدید در کشور چین، پر فروش‌ترین گوشی از خانواده ردمی نوت ۱۳ را با رنگ جدیدی وارد بازار کند. گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با رنگ قرمز آتشی روانه بازار چین شده است.

ردمی نوت 13 پرو با رنگ قرمز

حال و هوای جدید ردمی نوت ۱۳ پرو به مناسبت سال نوی چونجی در چین

کمپانی شیائومی تصمیم گرفته تا گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو را با رنگ جدیدی وارد بازار کند. ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با رنگ قرمز آتشی معروف به Good Luck Red را در بازار چین در دسترس قرار گرفته است. این رنگ برای هماهنگی بیشتر با تم سال نوی چینی‌ها عرضه و وارد بازار این کشور شده است. البته به نظر نمی‌رسد که این گوشی و با این رنگ در بازار جهانی موجود شود و باید آن را فقط در بازار چین بیابیم.

ردمی نوت 13 پرو با رنگ قرمز

گوشی ردم نوت نوت ۱۳ پرو شیائومی در قاب پشتی از رنگ Good Luck Red استفاده می‌کند. همچنین فریم این گوشی از جنس آلومینیوم به رنگ مشکی خواهد بود. در بخش ظاهری، فقط تغییراتی که گفته شد را اعمال کرده‌اند. در بخش نرم‌افزاری، این گوشی از تم شخصی‌سازی شده و هماهنگ با رنگ فریم پشت گوشی بهره‌مند شده است. همچنین آهنگ زنگ‌ها و آهنگ اعلانات متفاوتی را در این گوشی نسبت به نسخه گلوبال در دسترس خواهید داشت. همچنین در بخش بسته‌بندی نیز این گوشی با جعبه‌ای متفاوت‌تر نسبت به نسخه معمولی در بازار عرضه می‌شود.

ردمی نوت 13 پرو رنگ قرمز

از لحاظ سخت‌افزاری، گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با رنگ قرمز، هیچگونه تفاوتی با نسخه عادی نخواهد داشت. این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بهره‌مند است. همچنین نیروی مورد نیازش را از یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند. دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد که از فیلمبرداری با کیفیت ۴K و نرخ 30 فریم نیز پشتیبانی می‌کند. گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی یکی از بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده موجود در بازار است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید