استوار مثل کوهجاری مثل رود

سامسونگ گلکسی A35 و A55 با امتیاز تعمیر‌پذیری بالا وارد بازار می‌شوند

نمایندگی رسمی سامسونگ در کشور فرانسه میزان تعمیر‌پذیری گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 را اعلام کرد. به نظر می‌رسد که فاصله زیادی تا رونمایی از این گوشی‌ها نداشته باشیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سامسونگ گلکسی A35 و A55 با امتیاز تعمیر‌پذیری بالا وارد بازار می‌شوند

سامسونگ بالاخره به طور رسمی وجود گوشی‌های گلکسی A۳۵ و A۵۵ را تأیید کرد. این دو گوشی توانسته‌اند در بخش تعمیر‌پذیری به ترتیب امتیاز ۸.۴ و ۸.۵ را دریافت کنند. این اعداد نشان می‌دهد که سامسونگ به فکر تعمیر‌پذیری این گوشی‌ها نیز است و سعی کرده است تا جایی که امکان دارد، این گوشی‌ها امتیاز خوبی را در این بخش به دست آورند.

گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ در بخش تعمیر‌پذیری نسبت به گوشی‌های نسل قبلی پیشرفت کرده‌اند!

دولت فرانسه از چهار سال پیش تا کنون، قانون جدید گذاشته است و فرشگاه‌های فروش لوازم الکترونیکی را مجبور کرده تا میزان تعمیر‌پذیری هر کالا را به طور واضح بیان کنند.

حالا در راستای همین قانون، نمایندگی رسمی شرکت سامسونگ در کشور فرانسه از امتیاز تعمیر‌پذیری این دو گوشی پرده‌برداری کرده است. نمایندگی سامسونگ در فرانسه اعلام کرده که گوشی گلکسی A۳۵ توانسته امتیاز تعمیر‌پذیری ۸.۴ از ۱۰ و گوشی گلکسی A۵۵ امتیاز تعمیر‌پذیری ۸.۵ از ۱۰ را به خود احتصاص دهند.

تعمیرپذیری گلکسی A35:

تعمیرپذیری گلکسی A35

تعمیرپذیری گلکسی A55:

تعمیرپذیری گلکسی A55

تعمیر‌پذیری معیاری از سختی یا آسانی تعمیر یا نگهداری از محصول توسط کاربر است. این امتیاز تعمیر‌پذیری برای تعمیرکاران اندازه‌گیری نمی‌شود و صرفاً برای مصرف‌کنندگان محاسبه می‌گردد. تعمیر‌پذیر بودن یک محصول ملاک‌های گوناگونی دارد. از جمله این ملاک‌ها می‌توان به در دسترس بودن قطعات، در دسترس بودن وسایل تعمیر، دفترچه راهنما برای تعمیر و برخی عوامل دیگر، اشاره کرد.

اگر این اعداد و امتیازات را با گوشی‌های نسل قبلی، یعنی گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۴ مقایسه کنیم، متوجه برتری گوشی‌های نسل جدید نسبت به گوشی‌های نسل قبل خواهید شد. گوشی‌های گلکسی A۳۴ و گلکسی A۵۴ به ترتیب توانسته بودند امتیاز تعمیر‌پذیری ۸.۳ و ۸.۳ را دریافت کنند. لازم به ذکر است که هر چه امتیاز تعمیر‌پذیری بیشتر باشد، یعنی تعمیر کردند آن وسیله کار راحت‌تری خواهد بود.

از این عملکرد نمایندگی سامسونگ در کشور فرانسه می‌توان فهمید که فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی‌های گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ باقی نمانده است. همچنین انتظار می‌رود که هر دو این گوشی‌ها همزمان و همراه با یکدیگر معرفی و در بازار عرضه شوند. به نظر شما تعمیر‌پذیری بهتر این گوشی‌ها نسبت به نسل قبل، می‌تواند باعث افزایش قیمت آن‌ها شود یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید