استوار مثل کوهجاری مثل رود

ردمی نوت 13 پرو پلاس 5G شیائومی؛ هر آنچه از یک گوشی میان رده نیاز دارید را دارد!

گوشی Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G یکی از باکیفیت‌ترین گوشی‌های میان رده حال حاضر کمپانی شیائومی به حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم به بررسی این گوشی بپردازیم.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
ردمی نوت 13 پرو پلاس 5G شیائومی؛ هر آنچه از یک گوشی میان رده نیاز دارید را دارد!

گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس 5G یکی از جدیدترین گوشی‌های کمپانی شیائومی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این گوشی برای جایگزینی گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس ۵G وارد بازار شده اما از همه نظر کیفیت بالاتری نسبت آن دارد. این گوشی از کانفیگ بالایی برخوردار است و به عنوان یک گوشی قاتل پرچمدار از آن یاد می‌شود.

سخت‌افزار و نرم‌افزار؛ مجهز به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا و آپدیت به رابط کاربری HyperOS!

گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۳ Pro Plus ۵G قدرت خود را از تراشه ۴ نانومتری دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا می‌گیرد. این تراشه عملکرد قابل قبولی را ارائه می‌دهد و در بخش پردازش تصاویر، کیفیت بالایی را از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین این تراشه به راحتی بازی‌های سنگین را بدون لگ و مشکل اجرا می‌کند. همچنین این تراشه به لطف سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌تر نسبت به نسل قبلی، می‌تواند بازی‌ها را با فریم ریت بالا و پایدار به اجرا در بیاورد.

تراشه گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

این گوشی قدرتمند با اندروید پایه ۱۳ و رابط کاربری MIUI در بازار وجود دارد. اما در همان ابتدا، شما با آپدیت این گوشی رو به خواهید بود و می‌توانید که آن را به اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS بروزرسانی کنید.

ردمی نوت 13 پرو پلاس نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت می‌گیرد. این باتری از سرعت شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در استفاده‌های روزمره به راحتی تا یک روز را به شما جواب می‌دهد.

باتری گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

دوربین؛ دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و فیلمبرداری با کیفیت ۴K

دوربین گوشی +Xiaomi Redmi Note ۱۳ Pro از پکیج خوبی برخوردار است. لنز اصلی این گوشی را سامسونگ ساخته است و سنسور ISOCELL HP۳ sensor رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد. این دوربین تصاویر و ویدیو‌های فوق‌العاده‌ای را به ثبت می‌رساند. همچنین در عکاسی با حالت شب نیز می‌توانید تصاویری را نور مناسب و جزئیات بالایی را به ثبت برسانید. حداکثر کیفیت فیلمبرداری در این گوشی ۴K است که از لرزشگیر اپتیکال نیز پشتیبانی می‌کند.

لنز اولتراواید در این گوشی ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو نیز ۲ مگاپیکسل است. این دو لنز نسبت به نسل قبلی هیچگونه تفاوتی را نداشته‌اند. دوربین سلفی این گوشی نیز رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد و کاملاً پاسخگو نیاز شما است.

دوربین گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

نمایشگر و اسپیکر؛ پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و اسپیکر دوگانه

این گوشی قدرتمند از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند. این نمایشگر همانند گوشی‌های پرچمدار توسط شیشه محافظ گوریلاگلس ویکتوس محافظت می‌گردد. نمایشگر گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و همچنین ۶۸ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند.

روشنایی این نمایشگر نیز به ۱۸۰۰ نیت رسیده تا در استفاده از آن زیر نور خورشید نیز مشکلی نداشته باشید. نمایشگر این گوشی در لبه‌ها خمیده است و به شما حس خوبی را القا می‌کند. نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس نیز به ۸۹.۷ درصد می‌رسد.

اسپیکر گوشی ردمی نوت 13 پروپلاس کیفیت بسیار بالا و تفکیک صدا شگفت‌انگیزی دارد. شما هم در بالای گوشی و هم در پایین گوشی می‌توانید رد پای اسن اسپیکر را مشاهده کنید. این اسپیکر از قابلیت Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

به طور کلی، شیائومی یکی از قدرتمندترین گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. همچنین گوشی ردمی نوت 13 پروپلاس را می‌توان با گوشی‌های گلکسی S۲۳ FE و گلکسی A۵۵ ۵G مقایسه نمود. به نظر شما گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۳ Pro Plus ۵G با این قیمت در بازار فعلی ارزش خرید دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید