استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی گلکسی F55 سامسونگ همان گلکسی M55 خواهد بود

سامسونگ قداماتی را برای رونمایی از گوشی گلکسی F55 انجام داده است. طبق شایعات به دست آمده، این گوشی شباهت زیادی به گوشی گلکسی M55 از نظر سخت‌افزاری خواهد داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی گلکسی F55 سامسونگ همان گلکسی M55 خواهد بود

سامسونگ قصد دارد مدل گوشی‌های میان رده سری X55 خود را افزایش دهد. پس از عرضه باکیفیت‌ترین گوشی میان رده جدیدش یعنی گلکسی A55، سامسونگ از دیگر گوشی میان رده اما قدرتمند M55 رونمایی کرد. حالا پس از رونمایی از این دو گوشی، سامسونگ به طور رسمی از وجود گوشی گلکسی F55 خبر داد.

طبق شایعات به دست آمده، گوشی گلکسی F55 از لحاظ سخت‌افزاری شباهت زیادی با مدل گلکسی M55 خواهد داشت.

شباهت زیاد گوشی‌های گلکسی M55 و گلکسی F55؛ یک روح در دو بدن

با توجه به اطلاعاتی که به دست یکی از منابع معتبر حوزه تکنولوژی، سامسونگ در حال کسب مجوزات لازم برای گوشی گلکسی F55 است. خط تولید گوشی‌های سری F سامسونگ در انحصار کشور هند است و به همین دلیل این گوشی‌ها را فقط با نسخه هند می‌توانید در بازار پیدا کنید. طبق شایعاتی منتشر شده، گوشی گلکسی F55 در اصل همان گوشی گلکسی M55 خواهد بود اما دچار تغییرات جزئی شده است.

نام گوشی گلکسی F55 در فهرست Google Play دیده شده که این امر به معنی نزدیک شدن به زمان رونمایی از این گوشی است. در این لیست گفته شده که گوشی مذکور نمایشگری از نوع اولد با وضوح +FHD خواهد داشت. گوشی گلکسی F55 از پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده خواهد کرد. این پردازنده قدرت پردازش بالایی دارد و برای گوشی‌های میان رده وزنه خوبی به حساب می‌آید.

گلکسی F55 در فهرست Google Play

همچنین گفته می‌شود که پیکربندی پکیج دوربین گوشی گلکسی F55 کاملاً شبیه به گوشی گلکسی M55 خواهد بود. یعنی این گوشی از یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و لنز سلفی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این گوشی به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده که قابلیت شارژ شدن با حداکثر سرعت ۴۵ وات را دارد. به نظر شما این بار گوشی گلکسی F55 می‌تواند برای گوشی‌های سری F شرایط را به گونه‌ای دیگر رقم بزند یا باز هم در بازار ایران فروش ناموفقی را پشت سر خواهد گذاشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید