استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A۳۵ با قیمت بسیار بالا وارد بازار ایران شد

گلکسی A35 یکی از تلفن های همراه سامسونگ است که به تازگی عرضه و وارد بازار ایران شده و در حال حاضر با قیمتی بسیار بیشتر از ارزش گوشی به فروش می رسد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A۳۵ با قیمت بسیار بالا وارد بازار ایران شد

سامسونگ در ماه گذشته از چند تلفن همراه جدید خود رنمایی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی A35 نام دارد. این تلفن همراه که در دسته میان رده‌ها جای می‌گیرد، حدود یک ماه پس از معرفی وارد بازار موبایل ایران شده است. این موضوع در حالی است که این گلکسی A35 فقط با قیمتی بسیار بالا یافت می‌شود.

Galaxy A35

گلکسی A35 هم قیمت پوکو X6 Pro!

قیمت تعیین شده در ایران برای گلکسی A35، بسیار غیرواقعی بوده و بیشتر حبابی به نظر می‌رسد که بزودی بترکد. گلکسی A35 با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به قیمت حدودی 16 الی 18 میلیون تومان در دسترس است. با این قیمت می‌توان گوشی بسیار بهتری به نام Poco X۶ Pro را تهیه کرد. از سوی دیگر وقتی به مشخصات گلکسی A35 دقت کنیم، بسیار شبیه A۵۴ است که قیمتی بسیار کمتر در بازار ایران دارد.

مشخصات گلکسی A35

گلکسی A35 که به تازگی وارد بازار شده از صفحه نمایش اولد با سایز ۶. ۶ اینچ بهره می‌برد. دوربین این تلفن همراه سه‌گانه بوده و دوربین اصلی آن ۵۰ مگابایتی است. پردازنده به کار رفته در گلکسی A35 از نوع اگزینوس ۱۳۸۰ بوده و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر بهره می‌برد. بدنه این تلفن همراه نیز به صورت شیشه‌ای طراحی شده که جلوه خاصی با آن داده است.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید