استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی A55، تلاش سامسونگ برای ارائه بهترین میان رده جهان!

در روز های آینده سامسونگ از نسل جدید سری A خود رونمایی می کند. کیفیتی که در این تلفن همراه استفاده شده نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد بهترین تلفن همراه میان رده جهان را تولید کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی A55، تلاش سامسونگ برای ارائه بهترین میان رده جهان!

در دنیای تلفن همراه، داغ‌ترین اخبار حول پرچمدار کمپانی‌ها جریان دارد اما بازار خرید فروش به این سمت میل ندارد. در تمام جهان و به خصوص ایران، بیشتر از پرچمدار‌ها این میان رده‌ها هستند که بیشترین محبوبیت را خواهند داشت. سامسونگ نیز که در تولید میان رده‌ها سابقه درازی دارد، با راه اندازی سری A توانست قطبی در بازار میان رده‌ها را به وجود آورد. آخرین گوشی این سری A54 بود که عملکرد فوق العاده‌ای در بازار جهانی داشت.

Galaxy A55

گلکسی A55، کیفیت پرچمدار با اسم میان رده

تلفن همراه بعدی که از سوی سامسونگ معرفی خواهد شد، گلکسی A55 نام دارد. این تلفن همراه در 21 اسفند از سوی سامسونگ معرفی می‌شود. سامسونگ با تولید این تلفن همراه قصد دارد، بهترین میان رده دنیا را به بازار معرفی کند. گلکسی A55 با آلمینیومی و نمایشگر اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز هیچ شباهتی به یک میان رده ندارد. تراشه استفاده شده در این گلکسی A55، اگزینوس نام داشته و 12 گیگ رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره خواهد داشت. 

Galaxy A55

قیمت گلکسی A55

قیمت این تلفن همراه هنوز تعیین نشده است اما شایعات بر این باورند که گلکسی A55 با قیمت باور نکردنی 449 دلار عرضه خواهد شد. کیفیت ارائه شده در مقابل قیمت این نوید را می‌دهد که اگر قصد خرید تلفن همراه را دارید بهتر است صبر کنید!


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید