استوار مثل کوهجاری مثل رود

تعویض نامحدود باتری؛ سرویس جدید +Care سامسونگ

سامسونگ با افزایش 2 دلاری قیمت +Samsung Care، سرویس خود را ارتقا داد و به آن تعویض مادام العمری باتری را اضافه کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تعویض نامحدود باتری؛ سرویس جدید +Care سامسونگ

سامسونگ اخیرا سرویس‌های جدیدی را برای دیوایس‌های خود ارائه می‌دهد که کاربران با پرداخت هزینه‌ای ثابت می‌توانند از این سرویس بهرمند شوند. سرویس اشتراکی +Samsung Care، یکی از این سرویس‌ها است. در این سرویس با پرداخت هزینه‌ای ثابت دیوایس خود را از لحاظ تعمیراتی بیمه می‌کنید. 

ویژگی care+ سامسونگ

قابلیت جدید +Care؛ تعویض مادام العمر باتری

به تازگی سامسونگ هزینه  +Samsung Care را اندکی بالا برد و در مقابل امکان تعویض نامحدود باتری را به خدمات خود اضافه کرد. افزایش قیمت این سرویس 2 دلار بوده و قرار است از ماه اردیبهشت برای اولین بار در آمریکا ارائه شود. هزینه ماهانه این سرویس به نوع دستگاه بستگی دارد و در قرارداد‌های 8 الی سه ساله ارائه می‌شود.

Samsung Care+

با چه شرایطی می‌توان باتری را با استفاده از +Care تعویض کرد؟

سامسونگ با ارائه این سرویس، شرایط استفاده از آن را نیز مطرح کرد. در صورتی می‌توان از سرویس تعویض باتری استفاده نمود که سلامت باتری دیوایس از 79 درصد کمتر باشد. درصد سلامت باتری نیز در نمایندگی‌های سامسونگ به توسط خود شرکت مشخص می‌شود. از سوی دیگر دستگاه نباید آسیب دیگری دیده باشد که آسیب به باتری از آن طریق باشد. 

باید دید آیا این ویژگی برای کاربران ایرانی نیز قابل استفاده هست یا خیر؟ شرکت‌های گارانتی کننده می‌توانند چنین خدمتی ارائه دهند یا نه؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید