استوار مثل کوهجاری مثل رود

طراحی گلکسی A55 سامسونگ لو رفت! + تصاویر

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ میلادی از گوشی A55 رونمایی کند. تصاویر این گوشی توسط فعالان حوزه تکنولوژی فاش شده و تقریباً تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
طراحی گلکسی A55 سامسونگ لو رفت! + تصاویر

کمپانی سامسونگ قصد دارد بهترین میان‌رده خود را با نام گلکسی A۵۵ وارد میدان کند. رسانه‌های معتبر قبل از رونمایی رسمی از این گوشی، حدس‌هایی را درباره طراحی گوشی گلکسی A۵۵ سامسونگ زده‌اند. آن‌ها معتقدند که این گوشی به فریم فلزی مجهز خواهد شد!

گلکسی A55 سامسونگ با همان طراحی تکراری و همیشگی اما با فریم فلزی!

طبق شواهد، شرکت سامسونگ قصد ندارد طراحی گوشی‌های خود را تغییر دهد. طراحان این کمپانی کره‌ای راحت‌ترین شغل دنیا را دارند؛ به گونه‌ای که یک سال طراحی گوشی انجام می‌دهند و سال‌های سال از همان طراحی تکراری و منسوخ شده بهرمند می‌شوند.

با توجه به اطلاعاتی که از طراحی این گوشی به بیرون درز کرده است، تنها تفاوتش با نسل قبلی، فریم دور گوشی است. این فریم در نسل‌های قبلی از پلاستیک بود که محافظت خوبی از گوشی در برابر ضربه انجام نمی‌گرفت. اما حالا شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است که در این گوشی از فریم فلزی استفاده کند تا استحکام گوشی بالاتر برود. البته این تغییر باعث افزایش وزن گوشی می‌گردد. گلکسی A۵۴ سامسونگ با وجود بهرمندی از فریم پلاستیکی، وزنی بالای ۲۰۰ گرم داشت که نسبتاً سنگین بود. باید ببینیم این کمپانی کره‌ای چه تدابیری را برای کنترل این مشکل برنامه‌ریزی می‌کند.

طراحی گلکسی A55طراحی گلکسی A55طراحی گلکسی A55


فریم فلزی در طراحی گلکسی A۵۵ سامسونگ باعث شده است تا جلوه و نمای زیبایی گوشی داشته باشد. در قاب پشتی همچنان پیروی از همان طراحی قبلی و سه لنز به صورت مجزا و جزیره‌ای به همراه یک فلش بیرون زده‌اند.

در لبه سمت راست دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را مشاهده می‌کنید که با توجه به تصاویر لو رفته این گوشی هم از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. در لبه پایینی، خروجی اسپیکر و درگاه شارژ تایپ C را مشاهده می‌کنید. در لبه بالایی نیز خشاب سیمکارت قرار دارد ولی باز هم خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری نیست.

با توجه به تصاویر منتشر شده از طراحی گلکسی A۵۵ سامسونگ به نظر می‌رسد که حاشیه‌های نمایشگر این گوشی نسبت به نمایشگر گلکسی A۵۴ بسیار کمتر شده است. این گوشی طراحی مکعب شکل دارد و به نظر می‌رسد که سایر گوشی‌های میان رده سامسونگ نیز از همین طراحی استفاده خواهند کرد. گوشی‌های نسل جدید خانواده A سامسونگ احتمالاً در اسفند ماه به طور رسمی رونمایی خواهند شد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید