استوار مثل کوهجاری مثل رود

نسخه جدیدی از گلکسی F۱۵ توسط سامسونگ به بازار عرضه شده است

سامسونگ به تازگی از گلکسی F۱۵ پرده‌برداری کرد که در دسته میان رده‌ها بوده و با استقبال مناسببی رو به رو شده است. از این رو، سامسونگ نسخه آپدیت شده این دیوایس را با رم 8 گیگابایتی معرفی کرد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۳۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
نسخه جدیدی از گلکسی F۱۵ توسط سامسونگ به بازار عرضه شده است

سامسونگ علاوه بر اینکه در بازار پرچمدار‌ها جزء سرآمد‌ها قرار دارد، در بازار میان رده‌ها نیز جزء بهترین تولید‌کننده‌ها شناخته می‌شود. یکی از جدیدترین میان رده‌هایی که از سوی سامسونگ عرضه شده، گلکسی F15 نام دارد. این تلفن همراه ارزان قیمت با استقبال شدید کاربران رو به روشد. از این رو، سامسونگ با عرضه مدل جدیدی از این تلفن همراه سعی در داغ نگه داشتن بازار گلکسی F15 دارد.

Galaxy F15

گلکسی F15 جدید با رم بیشتر

در مدل جدیدی که از گلکسی F15 معرفی شده، رم این تلفن همراه ارتقا یافته است. مدل اولینی که از گلکسی F15 رونمایی شد، حداکثر ۱۲۸ فضای ذخیره‌سازی داشته و رم آن نیز ۶ گیگابایتی بود. در آپدیتی که در زمینه رم گلکسی F15 انجام شد، نسخه ۸ گیگابایتی این تلفن همراه عرضه گردید.

مشخصات گلکسی F15؛ باتری قدرتمند!

گکیفیت گلکسی F15 با وجود ارزان بودن قیمت، اصلا پایین نیست. صفحه نمایش این تلفن همراه از نوع اولد بوده و 6.6 اینچ مساحت دارد. نرخ نوسازی تصویر در این دیوایس ۹۰ هرتز بوده و پردازنده آن از نوع مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است. دوربین این گوشی، ۵۰ مگاپیکسل و سلفی آن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و از باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید