استوار مثل کوهجاری مثل رود

سامسونگ قصد دارد گوشی تاشدنی ارزان قیمت بسازد!

سامسونگ قصد دارد در سال 2024 گوشی تاشدنی جدیدی بسازد که از لحاظ قیمتی در دسته گوشی‌های میان رده قرار گیرد. انتظار میرد که این گوشی قیمتی حدود 600 دلار داشته باشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سامسونگ قصد دارد گوشی تاشدنی ارزان قیمت بسازد!

سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۴ خود را به عنوان برترین کمپانی سازنده گوشی‌ موبایل معرفی کند. پس از ورود هوش مصنوعی به گوشی‌های سری گلکسی S۲۴، این بار قرار است که این شرکت کره‌ای بر روی ساخت یک گوشی تاشدنی ارزان قیمت تمرکز کند. سامسونگ احتمالاً این گوشی را همزمان با گوشی‌های زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ رونمایی می‌کند.

اقدام جدید سامسونگ برای کسب رضایت مشتریان؛ ورود گوشی‌های تا شدنی ارزان قیمت به بازار موبایل

یکی از وبسایت‌های معتبر کره‌ای مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد گوشی‌های تاشدنی ارزان قیمتی را روانه بازار کند. این وبسایت معتقد است که گوشی تاشدنی ارزان قیمت کمپانی سامسونگ احتمالاً قیمتی حدود ۶۰۰ دلار خواهد داشت. سامسونگ برای ساخت این گوشی از نمایشگر ضعیف‌تری استفاده می‌کند تا در هزینه‌ها به نوعی صرفه‌جویی کرده باشد.

آخرین مدل گوشی‌های تاشدنی سامسونگ، زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ بودند که نمایشگر آن‌ها با فرآیند میکرودرای ساخته شده بود. این فناوری برای پوشش لایه‌های نازک شیشه (در قسمتی که گوشی تا می‌شود) استفاده می‌گردد. حالا سامسونگ می‌خواهد از فناوری ارزان قیمت‌تری استفاده کند. همچنین برای کاهش هزینه‌ها، قرار است که وظیفه ساخت این نوع شیشه‌ها را به شرکت چینی BOE واگذار کند.

گوشی تاشدنی ارزان قیمت سامسونگ

علاوه بر نمایشگر، انتظار می‌رود که سامسونگ از در گوشی تا شدنی ارزان قیمتش از دوربینی با رزولوشن کمتر و پردازنده‌ای میان رده استفاده کند تا بتواند آن را در دسته گوشی‌های میان رده قرار دهد. سامسونگ قصد دارد در جولای ۲۰۲۴ از گوشی‌های زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ رونمایی کند. گوشی تاشدنی ارزان قیمت سامسونگ نیز با همین گوشی‌ها رونمایی خواهد شد. به نظر شما سامسونگ در این گوشی از چه تراشه‌ای استفاده خواهد کرد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید