استوار مثل کوهجاری مثل رود

بعد از خرید گوشی‌های سامسونگ، این 3 اپلیکیشن را عوض کنید

در میان برنامه‌های پیش فرض سامسونگ، برنامه‌هایی هم وجود دارند که اگر با برنامه‌های مشابه خود جایگزین بشوند؛ کاربر می‌تواند استفاده‌ بهتری از گوشی خود داشته باشد.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
بعد از خرید گوشی‌های سامسونگ، این 3 اپلیکیشن را عوض کنید

طبق نظرات کاربران مختلف، کیبورد پیش فرض سامسونگ، تقویم سامسونگ و نرم افزار یادداشت سامسونگ ضعف‌های شاخصی از خود نشان داده اند و می‌توانند با نصب سایر نرم افزارهای مشابه حذف شوند.

1. کیبورد سامسونگ - کیبورد گوگل را جایگزین آن کنید

برنامه‌ی samsung keyboard

بهتر است کیبورد سامسونگ را با کیبورد گوگل جایگزین کنید. به صورت کلی کیبورد گوگل در تایپ سریع روان‌تر عمل می‌کند و در تصحیح خودکار درصد خطای پایین‌تری از خود نشان داده است. از ویژگی‌های دیگر این کیبورد این است که تم‌های بیشتری دارد که می‌توانید از میان آنها تم مورد نظر خود را انتخاب کنید، می‌توانید فرهنگ لغت مورد نظر خودتان را بسازید و حتی برای استفاده از کلمات فرهنگ لغت میان‌بر تعیین کنید.

2. تقویم سامسونگ - تقویم گوگل را جایگزین آن کنید

برنامه‌ی Samsung Calendar

درست است که تقویم سامسونگ در نوع خود قوی است و قابلیت‌های زیادی دارد اما بزرگترین مشکل ممکن برای تقویم‌ها را هم دارد. تقویم سامسونگ تنها در دستگاه‌های Galaxy و با حساب کاربری سامسونگ قابل دسترسی است و همین می‌تواند برنامه‌ریزی و استفاده از تقویم را برای کاربران محدود کند.

برخلاف آن تقویم گوگل تنها با اکانت گوگل و بر همه‌ی دستگاه‌های هوشمند بدون توجه به کارخانه‌ی تولید کننده قابل دسترسی است. علاوه بر این، شما می‌توانید از این تقویم به عنوان تقویم معیار در تعداد زیادی از نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی روزانه استفاده کنید.

3. نرم‌افزار پیش فرض یادداشت - google keep را جایگزین آن کنید

برنامه‌ی samsung note

برنامه‌ی پیش فرض یادداشت در سامسونگ قابلیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد، تجربه‌ی کاربری بهتری تا به حال داشته است و ابزارهای زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما با همان مشکل تقویم رو به رو است و در دستگاه‌های دیگر قابل دسترسی نیست.

در مقابل شما می‌توانید از Google Keep برای یادداشت‌های روزانه‌ی خود استفاده کنید که هم امنیت بالایی دارد و هم به راحتی در همه‌ی دستگاه‌های هوشمند در دسترس شما قرار می‌گیرد. علاوه بر این برای استفاده از آن اجباری به نصب نرم‌افزار نیست و به راحتی از طریق سایت برای شما در دسترس قرار می‌گیرد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید