استوار مثل کوهجاری مثل رود

محصولات جدید سامسونگ در 20 تیر رونمایی خواهند شد!

سامسونگ قصد دارد در تابستان از محصولاتی نظیر گلکسی زد فلیپ 6، گلکسی زد فولد 6، ساعت‌های هوشمند سری واچ 7 و حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
محصولات جدید سامسونگ در 20 تیر رونمایی خواهند شد!

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی از محصولات جدیدش رونمایی کند. گوشی گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی زد فولد ۶، ساعت‌های هوشمند سری واچ ۷ و حلقه هوشمند گلکسی رینگ از جمله محصولاتی هستند که این شرکت کره‌ای قصد دارد در مراسم آنپکد از آن‌ها رونمایی کند. به گفته برخی از افشاگران، سامسونگ قصد دارد در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) این مراسم را برگزار کند.

۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳)؛ تاریخ برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ

کمپانی سامسونگ تابستان پر سر و صدایی را پشت سر خواهد گذاشت. این شرکت قصد دارد که در مراسم آنپکد از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، ساعت‌های هوشمند سری واچ ۷ و حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کند. تا پیش از این شایعات زیادی درباره زمان برگزاری این مراسم شنیده می‌شد. اما حالا زمان دقیق مراسم آنپکد مشخص شده است.

یکی از خبرگزاری‌های معتبر و نزدیک به کمپانی سامسونگ، با انتشار خبری اعلام کرد که این شرکت کره‌ای احتمالاً این محصولات گفته شده را در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) رونمایی خواهد کرد. همچنین این خبرگزاری اعلام کرده است که سامسونگ مراسم آنپکد را چند روز قبل از بازی‌های المپیک، در شهر پاریس واقع در کشور فرانسه برگزار می‌کند. این در صورتی است که سال گذشته، سامسونگ این مراسم را در همان کشور کره جنوبی برگزار کرده بود.

در جدیدترین شایعاتی که پیرامون این محصولات به گوش می‌رسد، سامسونگ احتمالاً گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ را با ۷ رنگ در بازار عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود که گلکسی رینگ سامسونگ در دو مدل SM-Q۵۰۰ و SM-Q۵۰۹ با سایز‌های گوناگون عرضه خواهد شد که میزان شارژدهی این گجت حدود ۹ روز است.

مراسم آنپکد سامسونگ

برخی کارشناسان معتقدند که سامسونگ احتمالاً در کنار ساعت‌های هوشمند سری واچ ۷  از یک مدل ساعت با پسوند FE رونمایی کند. این ساعت قیمتی ارزان‌تر از ساعت‌های سری واچ ۷ خواهد داشت. به نظر شما سامسونگ چه اتفاقات دیگری را در این مراسم رقم خواهد زد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید