استوار مثل کوهجاری مثل رود

همکاری اپل و سامسونگ؛ نمایشگر آیفون تاشو را سامسونگ خواهد ساخت!

کمپانی اپل تصمیم گرفته تا وظیفه ساخت نمایشگر گوشی تاشونده خود را بر دوش شرکت سامسونگ بگذارد. به نظر می‌رسد که در این زمینه توافقاتی نیز بین این دو شرکت صورت گرفته است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۲۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
همکاری اپل و سامسونگ؛ نمایشگر آیفون تاشو را سامسونگ خواهد ساخت!

کمپانی اپل قصد دارد تا به زودی از گوشی تاشونده خود رونمایی کند. یکی از دلایلی که رونمایی از این گوشی به تعویق افتاده، نبودن نمایشگر تاشو با کیفیت بوده است. حالا به نظر می‌رسد که اپل سرانجام تصمیم گرفته تا نمایشگر گوشی تاشو خود را به کمک شرکت سامسونگ بسازد. گفته می‌شود که این دو شرکت تفاهم نامه‌ای را نیز به ثبت رسانده‌اند.

کمک گرفتن اپل از رقیب مستقیم؛ نمایشگر گوشی تاشو اپل توسط شرکت سامسونگ ساخته خواهد شد!

طبق جدیدترین اخباری که توسط یکی از خبرگزاری‌های معروف و نزدیک به این دو کمپانی منتشر شده، اپل تصمیم قطعی خود را مبنی بر ساخت نمایشگر گوشی تاشونده خود توسط سامسونگ را گرفته است. این خبرگزاری مدعی شده که در این میان، تفاهم نامه‌ای نیز از سوی دو طرف به امضا رسیده است. البته این همکاری، اولین همکاری این دو برند نیست و پیش از این اتفاق نیز اپل نمایشگر گوشی‌های مدل پرو خود را با همکاری غول کره‌ای تهیه می‌کرد.

با توجه به کیفیت بالای نمایشگر گوشی‌های تاشو سامسونگ، به نظر می‌رسد که اپل هوشمندانه‌ترین راه را انتخاب کرده است تا بتواند ارزش محصول خود را افزایش دهد. کمپانی‌های سامسونگ و اپل دو غول بزرگ سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان هستند که رقابت تنگاتنگی نیز با یکدیگر دارند.

آیفون تاشونده

به نظر می‌رسد که کمپانی اپل در فکر ساخت یک گوشی تاشو ۲۰ اینچی است. منابع معتبر خبر از رونمایی گوشی تاشو اپل در اواخر سال ۲۰۲۶ می‌دهند. حالا به نظر شما با توجه به این اقدامات صورت گرفته، زمان نهایی رونمایی از گوشی تاشونده اپل چه تاریخی خواهد بود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید