استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های تا شونده سامسونگ در چهار رنگ جدید عرضه می‌شوند

سامسونگ گوشی های تا شونده زد فلیپ 5 (Z flip 5) را در چهار رنگ جدید وارد بازار کرده است که تفاوت قیمتی با رنگ های قبل نخواهند داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های تا شونده سامسونگ در چهار رنگ جدید عرضه می‌شوند

سامسونگ در جدیدترین محصولات خود رنگبندی جدیدی را ارائه کرده است که خریداران و دوست داران گوشی‌های تا شونده دستشان در انتخاب رنگ گوشی مورد نظرشان بازتر باشد.

رنگبندی سامسونگ زد فلیپ 5 (Z flip 5)

شرکت سامسونگ رنگ های بروز و متنوعی را برای این گوشی ارائه کرده است. این گوشی تاشدنی ابتدا فقط در سه رنگ مشکی، بژ و بنفش دردسترس مشتریان قرار گرفت ولی اکنون خریداران می‌توانند رنگ های آبی، خاکستری، سبز و زرد این محصول را نیز انتخاب کنند.

این رنگ‌ها هیچ گونه تفاوت قیمتی را در سایت سامسونگ ایجاد نکرده است و شما می‌توانید نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی رم 8 زد فلیپ ۵ را با برچسب ۱۲۰۰ دلار و نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایت رم 8 آن را نیز با برچسب ۱۳۲۰ دلار خریداری نمایید.

samsung z flip 5 colors

سامسونگ برای ترغیب کردن مشتریان خود برای خرید گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ از اپلیکیشن فروشگاهی سامسونگ،  هدیه‌ای ۲۵ دلاری ارائه می‌دهد و بدین‌ترتیب قیمت گوشی به ۱۰۹۳ دلار کاهش خواهد یافت.

گوشی Z Flip 5 از نسخه One UI 5.1.1 که برپایه اندروید 13 است، پشتیبانی می‌کند اما با توجه به اینکه اندروید 14 به احتمال زیاد در ماه های آینده عرضه می‌شود، زد فلیپ ۵ هم آن را دریافت خواهد کرد و این گوشی تعهد 4 سال به‌روزرسانی را به کاربران خود داده و این بدان معناست که تا اندروید 17 آپدیت خواهد شد. به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده که واقعا پردازنده خوبی برای این گوشی به حساب می‌آید. باتری زد فلیپ ۵ یک باتری 3700 میلی آمپر بوده که با توان شارژ 24 واتی عملکرد قابل قبولی را به نمایش خواهد گذاشت.

کمپانی سامسونگ از پیشگامان ساخت گوشی های تا شونده است و توانسته امکانات خوبی را در این گوشی ارائه دهد. با توجه به مشخصات گفته شده و رنگبندی جذاب و همچنین قیمت این گوشی به نظر شما زد فلیپ 5 (Z flip 5) تا چه اندازه ارزش خرید دارد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید