استوار مثل کوهجاری مثل رود

سری گلکسی S24 سامسونگ محبوب‌تر از خانواده آیفون 15 اپل

طبق آماری که اخیراً منتشر شده است، گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ توانسته‌اند نرخ رضایت بیشتری را نسبت به گوشی‌های خانواده آیفون 15 به ثبت برسانند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سری گلکسی S24 سامسونگ محبوب‌تر از خانواده آیفون 15 اپل

در نظرسنجی‌ای که از سوی یکی از پایگاه‌های اطلاعاتی معتبر صورت گرفته است، شاهد اتفاقی عجیب و باور نکردنی هستیم. طبق این آمار، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ محبوب‌تر از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل هستند. به نظر می‌رسد که گوشی‌های سامسونگ بیشتر توانسته‌اند رضایت مشتریان را به دست آورند. این حرکت در ۵ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

گوشی‌های نسل جدید سامسونگ رضایت بیشتری را نسبت به گوشی‌های نسل جدید اپل کسب کرده‌اند!

یکی از وب‌سایت‌های معتبر و معروف در زمینه مقایسات آماری، تصمیم گرفت که میزان رضایت از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ و گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل را با یکدیگر مقایسه کند که طی این مقایسه، نتایج جالبی به دست آمد. گوشی‌های سامسونگ بالاخره پس از چند سال توانستند نسبت به گوشی‌های اپل، رضایت کاربران بیشتری را به دست آورند.

ابتدا از نرخ رشد گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ نسبت به گوشی‌های نسل قبلی خودش شروع کنیم. در این مقایسه، واضح است که گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ توانسته‌اند نسبت به مدل‌های قبلی با رشد چشمگیر میزان رضایت کاربران مواجه شوند. یکی از مهم‌ترین علل این میزان رضایت، بهره‌مندی این سری از گوشی‌های سامسونگ به هوش مصنوعی است که توانسته گرد و خاک زیادی به پا کند. در جدول زیر می‌توانید میزان رضایت از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ و گوشی‌های نسل قبلی را با یکدیگر مقایسه کنید.

Galaxy S 

Galaxy S Ultra

نسل

91%

88%

S24

75%

82%

S23

61%

74%

S22

73%

71%

S21

68%

72%

S20

حالا که برتری مطلق گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در بین تمامی گوشی‌های سامسونگ مشخص شد، به سراغ مقایسه با گوشی‌های نسل فعلی اپل برویم. گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل نتوانسته بودند در حد انتظار ظاهر شوند و نرخ رضایت مناسبی را به ثبت نرسانده بودند. در جدول زیر، برتری مطلق گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در مقایسه با گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل را می‌توانید مشاهده کنید.

Galaxy 

iPhone 

 

91%

76%

iPhone 15 / Galaxy S24

84%

77%

15 Plus / S24 Plus

88%

74%

15 Pro Max / S24 Ultra

باید به این نکته نیز توجه کرد که گوشی‌های سامسونگ برای نخستین بار در چند سال اخیر توانسته‌اند نرخ رضایت بیشتری را نسبت به گوشی‌های اپل به دست آورند. گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ شکست سنگینی برای کمپانی اپل محسوب می‌شوند و باید دید که اپل برای جبران این خسارت، چه برنامه‌ای را برای گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ خواهد داشت. در نمودار زیر میزان رضایت از گوشی‌های سامسونگ و اپل را در چند سال گذشته را می‌توانید مشاهده نمایید.

نرخ رضایت از گوشی‌های سری گلکسی S24 و آیفون 15

همانطور که مشاهده می‌کنید، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ عملکرد بهتری نسبت به گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ را به ثبت رسانده‌اند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که واکنش کمپانی آمریکایی نسبت به این وضعیت چه خواهد بود. به نظر شما سامسونگ می‌تواند روند رو به رشد خود را حفظ کند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید