استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی نوت 13 آماده عرضه به بازار جهانی است

شرکت شیائومی قصد دارد در آینده ای نزدیک گوشی نوت 13 را پس از عرضه در بازار های چین، این بار در بازار جهانی عرضه کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی نوت 13 آماده عرضه به بازار جهانی است

شرکت شیائومی گوشی‌های سری نوت که هیچ پسوندی ندارند را به عنوان گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه وارد بازار می‌کند. این بار پس از فروش موفق شیائومی نوت ۱۲ حالا نوبت به شیائومی نوت ۱۳ رسیده که خودنمایی کند.

شایعه عرضه شیائومی نوت ۱۳ از کجا شروع شد؟

این گوشی به گزارش رسانه‌های خارجی در دیتابیس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) به ثبت رسیده است و این موضوع به شایعه عرضه شیائومی نوت ۱۳ در بازار جهانی دامن می‌زند. البته این گوشی برای کاربران چینی ارائه شده است و آنها می‌توانند از این گوشی بهره‌مند شوند ولی هنوز وارد بازار جهانی نشده است.

مشخصات اجمالی شیائومی نوت ۱۳

شیائومی نوت ۱۳ در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شد و در همان روز وارد بازار چین شد. این گوشی با اندروید پایه ۱۳ و رابط کاربری 14 MIUI عرضه شده است.گوشی با وزنی حدود ۱۷۴ گرم که از جلو با شیشه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. صفحه نمایشی با اندازه ۶.۶۷ اینچ که AMOLED است و نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۹ درصد است که نشان می‌دهد از حاشیه کمی برخوردار است. 

همچنین این نمایشگر از 1 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند. این مدل از تراشه ۶ نانومتری MediaTek Dimensity 6080 بهره‌مند است. نوت ۱۳ در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شده است. این گوشی در قاب پشتی از دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که حداکثر رزولوشن فیلمبرداری 1080p است. ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است و از شارژر 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

xiaomi note 13 display

گوشی نوت ۱۳ شیائومی از آن دسته گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه است که ارزش خرید بالایی دارد. قیمت این گوشی در بازار چین، چیزی حدود ۱۵۰ دلار است اما قیمت آن در بازار جهانی مشخص نیست به نظر شما این گوشی با چه قیمتی عرضه می‌شود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید