استوار مثل کوهجاری مثل رود

اسنپدراگون 8 نسل 4 بالاتر از A18 pro بهترین تراشه 2024 خواهد بود

نتایج مشخص شده از بنچمارک گیک‌بنچ نشان می‌دهد که تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 هم در بخش تک هسته‌ای و هم در بخش چند هسته‌ای پیشرفت زیادی نسبت به تراشه A18 پرو اپل داشته است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اسنپدراگون 8 نسل 4  بالاتر از A18 pro بهترین تراشه 2024 خواهد بود

کمپانی کوالکوم قصد دارد یک تنه ورق را به سمت گوشی‌های اندرویدی برگرداند. این کمپانی قصد دارد تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را در اواسط تابستان ۱۴۰۳ رونمایی کند. در آزمایشاتی که از این تراشه صورت گرفته، به مراتب عملکرد بهاتری را نسبت به تراشه A۱۸ پرو اپل از خود بر جای گذاشته است. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ هم در بخش تک هسته‌ای و هم در بخش چند هسته امتیازات بیشتری را نسبت به تراشه پرچمدار اپل کسب کرده است.

تراشه A۱۸ پرو اپل در مقابل تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ حرفی برای گفتن ندارد!

پایگاه اطلاعاتی معتبر و معروف گیک‌بنچ، قبل از رونمایی رسمی از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و A۱۸ پرو اقدام به تست و بررسی این تراشه‌ها کرده است. طبق آمار و داده‌هایی که از این بنچمارک به دست آمده، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ هم در بخش تک هسته‌ای و هم در بخش چند هسته‌ای عملکردی به مراتب بهتر از تراشه A۱۸ پرو اپل از خود بر جای گذاشته است.

در بنچمارک گیک‌بنچ تراشه A۱۸ پرو اپل مشخص شد که این تراشه در بخش عملکرد تک هسته‌ای توانسته امتیاز ۳۳۰۰ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۸۱۴۰ را به کسب کند. این در صورتی است که در همین تست‌ها، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ توانسته در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات ۳۵۰۰ و ۱۰۶۲۸ را به دست آورد.

اسنپدراگون 8 نسل 4 و A18 پرو

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که برای استفاده از این تراشه‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند، باید به مقدار زیادی بهینه‌سازی شوند وگرنه دستگاه‌های استفاده‌کننده از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مدام در حال داغ شدن خواهند بود. تراشه‌های اندرویدی در سال ۲۰۲۴ پیشرفت چشمگیری خواهند داشت و بالاخره پس از سال‌ها می‌توانند قدرت گوشی‌های اندرویدی را بیشتر از گوشی‌های اپل کنند. حالا به نظر شما در نهایت چنین اتفاقی عملی خواهد شد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید