استوار مثل کوهجاری مثل رود

نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 افشا شد!

تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 در نتایج بنچمارک گیک‌بنچ خیره‌کننده ظاهر شد و در بخش عملکرد تک هسته‌ای و چند هسته‌ای توانسته به ترتیب امتیاز 2845 و 10628 را کسب کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 افشا شد!

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست امتیاز‌های بالایی را در بنچمارک گیک‌بنچ ۶ دریافت کند. این تراشه در بخش تک هسته‌ای توانست امتیاز ۲۸۴۵ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱۰۶۲۸ را از آن خود کند. این تراشه طی فرآیندی ۳ نانومتری ساخته شده است.

فاصله گوشی‌های اندرویدی با گوشی‌های اپل به حداقل خواهد رسید!

امتیازات کسب شده توسط تراشه قدرتمند کوالکوم در بنچمارک گیک‌بنچ مشخص شد. یکی از افشاگران خوش سابقه در زمینه تراشه گوشی‌های هوشمند، تصویری منتصب به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در یکی از صفحات مجازی خود به اشتراک گذاشت. در بنچمارک گیک‌بنچ، این تراشه امتیازات فوق‌العاده‌ای را کسب کرده بود.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ طی فرآیند ۳ نانومتری توسط شرکت TSMC ساخته شده است. این شرکت وظیفه ساخت تراشه A۱۸ اپل را نیز بر عهده دارد. همچنین شرکت کوالکوم هسته‌های کم مصرف را در این تراشه حذف کرده است. به نظر می‌رسد که این کار باعث می‌شود که در فعالیت‌های طولانی مدت و سنگین، گوشی عملکرد بهتری داشته باشد.

عملکرد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در بخش عملکرد تک هسته‌ای، توانسته امتیاز ۲۸۴۵ را کسب کند و همچنین در بخش عملکرد چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱۰۶۲۸ را از آن خود کرده است. این تراشه در بخش چند هسته‌ای عملکرد فوق‌العاده چشمگیری را داشته است. به صورتی که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در بخش چند هسته‌ای توانسته بود امتیاز ۷۰۰۵ را به خود اختصاص دهد. همچنین تراشه پرچمدار Apple A۱۷ Pro نیز در بخش عملکرد چند هسته‌ای امتیاز ۷۳۳۹ را کسب کرده بود. حالا کوالکوم با این تراشه می‌تواند اختلاف عملکرد گوشی‌های اپل و گوشی‌های اندرویدی را به حداقل برساند.

در بخش عملکرد تک هسته‌ای نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است اما باز هم به پای تراشه‌های اپل نمی‌رسد. البته انتظار می‌رود که این اختلاف نیز در آینده‌ای نه چندان دور جبران شود و علنا کمپانی اپل هیچ برگ برنده‌ای نخواهد داشت. به نظر شما این تراشه بر روی کدام گوشی‌ها به کار می‌رود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید