استوار مثل کوهجاری مثل رود

مشخصات شیائومی 14T و شیائومی 14T Pro لو رفت؛ پرقدرت‌ترین قاتل پرچمدار

کمپانی شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از گوشی‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو رونمایی کند. حالا قبل از این رونمایی، برخی از مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی از جمله نام تراشه مورد استفاده در این گوشی‌ها، افشا شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۲۷
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
مشخصات شیائومی 14T و شیائومی 14T Pro لو رفت؛ پرقدرت‌ترین قاتل پرچمدار

کمپانی شیائومی پس از این که خانواده شیائومی ۱۴ را با گوشی شیائومی ۱۴ اولترا تکمیل کرد، پرونده این خانواده را به طور کامل بست. حالا این شرکت قصد دارد به زودی گوشی‌های سری شیائومی 14T را روانه بازار کند. طبق شایعات منتشر شده، گوشی‌های خانواده شیائومی 14T به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۹۳۰۰ مجهز هستند. این دو گوشی جزء بهترین گوشی‌های میان رده شناخته می‌شوند.

شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو جذاب‌تر از نسل قبل خواهند بود؛ قدرت بیشتر و دوربین بهتر

هم اکنون گوشی‌های شیائومی 13T و شیائومی 13T Pro جزء پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار هستند که ارزش خرید بالایی دارند. شیائومی، سخت‌افزار قدرتمندی را در گوشی‌های خانواده T مورد استفاده قرار داده و همین امر باعث شده تا از گوشی‌های سری T شیائومی به عنوان گوشی‌های قاتل پرچمدار یاد کرد. یعنی این گوشی‌ها نه آنقدر باکیفیت هستند که بتوان آن‌ها را به عنوان گوشی‌های پرچمدار یاد کرد و نه آنقدر ضعیف که بشود آن را در دسته گوشی‌های میان رده قرار داد.

شیائومی قصد دارد گوشی‌های شیائومی 14T و شیائومی 14T پرو را جایگزین گوشی‌های شیائومی 13T و شیائومی 13T پرو کند. برخی از مشخصات این دو گوشی لو رفته که نشان می‌دهد ارزش خرید بالاتری نبت به مدل نسل قبلی دارند. البته به این نکته نیز باید توجه کرد که به نظر نمی‌رسد این شرکت چینی قصد داشته باشد قیمت گوشی‌های نسل جدید را بیشتر از گوشی‌های نسل قبلی ارزش‌گذاری کند.

شیائومی 14T پرو

طبق گزارشات به دست آمده، گوشی شیائومی 14T پرو همان گوشی ردمی K۷۰ اولترا خواهد بود؛ زیرا نام رمز هر دو گوشی، rothko اعلام شده است و بنابراین این گوشی‌ها شباهت زیادی با یکدیگر خواهند داشت. شیائومی 14T مانند نسل قبل احتمالاً از تراشه دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا استفاده خواهد کرد اما شیائومی 14T پرو به تراشه قدرتمند دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک مجهز می‌گردد. این تراشه قدرت پردازش بالایی دارد و نسبت به تراشه‌های هم‌رده، در مصرف انرژی صرفه‌جویی بیشتری دارد.

شیائومی 14T فقط از شارژ سیمی پشتیبانی می‌کند اما گوشی شیائومی 14T Pro به قابلیت شارژ بدون سیم هم مجهز خواهد شد. به نظر می‌رسد که هر دو این گوشی‌ها به دوربین تله فوتو مجهز خواهند بود که توسط شرکت لایکا ساخته می‌شود.

شیائومی 14T

گوشی‌های سری شیائومی 14T از لحاظ ظرفیت باتری و سایر مشخصات سخت‌افزاری شباهت زیادی خواهند داشت و عمده این تفاوت‌ها به پردازنده استفاده شده در این گوشی‌ها مربوط می‌شود. حالا به نظر شما تا چه اندازه این اطلاعات فاش شده می‌تواند صحت داشته باشد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید