استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل ویژن پرو با قیمت نجومی 350 میلیون تومانی وارد بازار ایران شد

هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو به تازگی وارد بازار آمریکا شده است. اما با این حال برخی از فروشگاه‌های آنلاین در ایران، این گجت هوشمند را با قیمتی نجومی به فروش می‌رسانند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل ویژن پرو با قیمت نجومی 350 میلیون تومانی وارد بازار ایران شد

اپل ویژن پرو یکی از انقلابی‌ترین و عجیب‌ترین محصولاتی است که تاریخ تا کنون به خود دیده است. کمپانی اپل از ویژگی‌ها و امکاناتی را درون دستگاه اپل ویژن پرو قرار داده است که به نظر نمی‌رسد شرکتی تا چند سال آینده بتواند به گرد پای این گجت هوشمند برسد. این گجت فعلا فقط برای بازار آمریکا عرضه شده است اما برخی از فروشگاه‌های ایران نیز این محصول را با قیمتی نجومی موجود کرده‌اند.

قیمت دستگاه اپل ویژن پرو در ایران حدود ۱.۵ برابر بازار آمریکا است!

کمپانی اپل برای اولین بار این گجت هوشمند را در مراسم WWDC ۲۰۲۳ رونمایی و معرفی کرد. اپل ویژن پرو از قابلیت‌ها و امکانات خارق العاده‌ای بهرمند است و به اصطلاح گفته می‌شود که در آن، از تکنولوژی آینده استفاده شده است. اپل وژن پرو طی هفته اخیر در بازار آمریکا عرضه شد و در دسترس مشتریان قرار گرفت. اما حالا پای این گجت هوشمند به بازار ایران نیز باز شده است و برخی از فروشگاه‌های آنلاین، این کالا را در وب‌سایت خود موجود کرده‌اند.

اپل ویژن پرو در بازار ایران و در شرایط فعلی که بسیار کمیاب است، برچسب قیمتی ۳۵۰ میلیون تومانی خورده است. این گجت هوشمند در بازار آمریکا با قیمت پایه ۳۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد. با احتساب قیمت فعلی دلار، این گجت در بازار آمریکا حدود ۱۹۲ میلیون تومان است. به نظر می‌رسد که این اختلاف قیمتی باعث می‌شود که فعلا کسی سمت این گجت هوشمند نرود و چنین فروشگاه‌هایی بیشتر به منظور دیده شدن دست به این کار زده‌اند.

اپل ویژن پرو

همچنین این فروشگاه‌ها با وعده تحویل سه روزه و گارانتی هفت روزه این محصول را به دست مشتریان می‌رسانند. این گجت به دلیل وزن زیادی که دارد مورد انتقاد کاربران قرار گرفته بود. همچنین اپل ویژن پرو با سیستم عامل اختصاصی VisionOS در دسترس قرار می‌گیرد. اپل ویژن پرو در ایران قیمتی برابر با یک خودرو دارد. حالا به نظر شما آیا اپل ویژن پرو ارزش این هزینه را دارد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید