استوار مثل کوهجاری مثل رود

فروش حدود 328 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سه ماهه پایانی سال 2023

برند‌های موبایلی پرفروش در سال 2023 مشخص شدند. این گوشی‌ها در سه ماهه پایانی سال 2023 رکورد خوبی را زدند و توانستند 8.6 درصد فروش بیشتری را نسبت به سه ماهه پایانی سال 2022 داشته باشند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۱۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
فروش حدود 328 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سه ماهه پایانی سال 2023

در جدیدترین آماری که از میزام فروش گوشی‌ هوشمند در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شده است، کمپانی اپل در صدر جدول دیده می‌شود.

این سه ماه رکورد جدیدی ثبت شد و حدود ۳۲۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسید. این آمار در مقایسه با همین بازه زمانی در سال ۲۰۲۲ حدود ۹ درصد رشد داشته است. اپل، سامسونگ و شیائومی، به ترتیب سه برند پیشتاز در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ بوده‌اند.

نبض بازار در دستان اپل با فروش ۲۳۲.۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند!

طبق آماری که از فروش گوشی‌ها در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است، گوشی‌های اپل با فروش ۲۳۲.۶ میلیون دستگاه توانسته‌اند به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایلی در سال ۲۰۲۳ شناخته شوند که البته این اتفاق دور از انتظار نبود.

پشت سر این برند، گوشی‌های سامسونگ با فروش ۲۲۵.۳ میلیون دستگاه و گوشی‌های شیائومی با فروش ۱۴۶.۷ میلیون دستگاه به ترتیب در رده دوم و سوم قرار دارند.

فروش گوشی در سال ۲۰۲۳ به طور کلی نسبت به سال ۲۰۲۲ با کاهش ۳.۵ درصدی رو به رو شده بود. اما در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ قضیه جور دیگری رقم خورد و حدود ۲۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بیشتر از سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ به فروش رفت و با رشد ۸.۶ درصدی رو به رو بودیم.

در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ حدود ۳۲۸ میلیون دستگاه گوشی موبایل به فروش رفته که در مقایسه با ۹ فصل گذشته، عملکردی بی‌سابقه است. شما در جداول زیرمیتوانید پرفروش‌ترین برند‌های موبایلی در سال ۲۰۲۳ و پرفروش‌ترین برند‌های موبایلی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ را مشاهده و آن‌ها را با سال گذشته مقایسه نمایید.

۱۰ برند پرفروش در سال ۲۰۲۳

۱۰ برند پرفروش در سال ۲۰۲۳

۱۰ برند پرفروش در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳

۱۰ برند پرفروش در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳

همانطور که مشاهده می‌کنید، برند‌های اپل و شیائومی عملکرد مثبتی را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ نسبت به سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ داشته و به ترتیب رشد ۶.۵ و ۲۴.۱ درصدی را تجربه کرده‌اند.

در مقابل، برند سامسونگ نسبت در سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۳ نسبت به سه ماهه سال ۲۰۲۲ با کاهش ۹ درصدی مواجه شده‌اند. با پیشرفت فناوری و تکنولوژی در سال ۲۰۲۴، انتظار می‌رود که این برند‌ها در سال ۲۰۲۴ سیر صعودی داشته باشند. بتوانند فروش خوبی را تجربه کنند.

به نظر شما کمپانی سامسونگ با توجه به اختلافی که با کمپانی اپل دارد، آیا می‌تواند رتبه نخست پرفروش‌ترین برند موبایلی در سال ۲۰۲۴ را به خود اختصاص دهد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید