استوار مثل کوهجاری مثل رود

بیش از ۵۰ درصد حجم فروش بازار موبایل آمریکا در انحصار خانواده آیفون ۱۵

آمار حجم فروش گوشی‌ها در بازار آمریکا در اکتبر ۲۰۲۳، به خوبی نشان می‌دهد که گوشی‌های اپل هنوز هم حرف اول را میرنند. گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ تأثیر زیادی در این آمار داشته‌اند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۵
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
بیش از ۵۰ درصد حجم فروش بازار موبایل آمریکا در انحصار خانواده آیفون ۱۵

طی آماری که جدیدا از بازار موبایل آمریکا در ماه اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) منتشر شده است، رتبه اول تا چهارم در دستان گوشی‌های اپل قرار دارد و در رتبه پنجم گوشی برند سامسونگ خودنمایی می‌کند. همچنین طبق آماری که از بازار چین در ماه اکتبر منتشر شده بود، در بازار این کشور هم گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ بودند که بخش بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دادند.

ایفون 15 در آمریکا
آیفون ۱۵ پرومکس با حجم فروش ۲۴ درصدی، سهم بزرگی در این آمار دارد!

خانواده آیفون ۱۵ توانستند بخش عمده حجم فروش گوشی‌های همراه در اکتبر ۲۰۲۳ در بازار آمریکا را به خود اختصاص دهند. طی آماری که منتشر شد، آیفون ۱۵ پرومکس با حجم فروش ۲۴ درصد، بیشترین میزان فروش گوشی را در بازار آمریکا دارد. بعد از آن گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۴، دیگر محصولات اپل هستند که به ترتیب با حجم فروش ۱۶، ۱۳ و ۴ درصدی توانسته‌اند رتبه‌های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دهند.

تنها گوشی غیر اپلی که در این لیست ۵ نفره مشاهده می‌شود، گوشی میان رده و اقتصادی سامسونگ است. در کمال تعجب این گوشی گلکسی A۱۴ ۵G است که توانسته مشتریان زیادی را در بازار آمریکا به خود جذب کند. این گوشی توانسته حدود ۳ درصد از حجم فروش گوشی‌های بازار این کشور را از آن خود کند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار آمریکا
در این لیستی که منتشر شده است، تنها عضوی که از خانواده آیفون ۱۵ دیده نمی‌شود، گوشی آیفون ۱۵ پلاس است. این گوشی در سایر بازار‌های جهانی نیز با استقبال خوبی رو به رو نشد. گوشی‌های اپل با پسوند پلاس، به طور کلی بازار خوبی ندارند و مشخص نیست که هدف کمپانی اپل از ساخت این گوشی چیست.

گوشی‌های کمپانی اپل در بازار‌های جهانی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و باید ببینیم که گوشی‌های پرچمدار جدیدی که تولید شده‌اند، توانایی رقابت با گوشی‌های اپل را دارند یا خیر؟ به نظر شما اگر فروش گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ در بازار ایران آزاد بود، شاهد آمار و ارقام این چنینی بودیم یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید