استوار مثل کوهجاری مثل رود

اپل رویداد WWDC 2024 را از 21 خرداد آغاز خواهد کرد

شرکت اپل کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان 2024 را از تاریخ 10 تا 14 ژوئن (21 تا 25 خرداد) به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. به نظر می‌رسد که اپل بخواهد در این مراسم از هوش مصنوعی اختصاصی خود رونمایی کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۰۹
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
اپل رویداد WWDC 2024 را از 21 خرداد آغاز خواهد کرد

اپل قصد دارد کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان سال ۲۰۲۴ (WWDC ۲۰۲۴) را در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) آغاز و در تاریخ ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) به اتمام برساند. این کفرانس به صورت رایگان و آنلاین برگزار می‌شود و فقط تعداد محدودی از منتخبان می‌توانند به صورت حضوری در این مراسم حضور پیدا کنند. اپل قصد دارد که در این کفرانس از جدیدترین ویژگی‌ها و برنامه‌های اپل رونمایی می‌گردد.

کنفرانس WWDC 2024 با چاشنی معرفی هوش مصنوعی اپل!

اپل هر ساله در کنفرانس جهانی WWDC از برنامه‌های جدیدش رونمایی کند. اما این کفرانس در سال ۲۰۲۴ رنگ و بوی جدیدی را به خود گرفته و اپل قصد دارد قابلیتی را معرفی کند که بتواند سبقت زیادی از رقبا بگیرد. امروزه که در دنیای پیشرفته تکنولوژی و هوش مصنوعی زندگی می‌کنیم، بهره‌مندی دستگاه‌ها از هوش مصنوعی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران تبدیل شده است.

اپل قصد دارد در کنفرانس جهانی WWDC ۲۰۲۴ از هوش مصنوعی اختصاصی خود رونمایی کند. این هوش مصنوعی همراه با سیستم عامل iOS ۱۸ به گوشی‌ها خواهد آمد. گفته می‌شود که اپل برای پیشی گرفتن از شرکت‌هایی مثل سامسونگ در زمینه هوش مصنوعی، با شرکت‌های گوگل، OpenAI و بایدو همکاری کرده است.

اپل به دلیل محدودیت‌هایی که داشت، تصمیم گرفت که از سال ۲۰۲۰ این کنفرانس جهانی را به صورت آنلاین برگزار کند و فقط از تعداد محدودی به صورت حضوری استقبال کند. کنفرانس WWDC ۲۰۲۴ نیز از این قاعده مستثنی نیست و تمامی کاربران به صورت رایگان و آنلاین می‌توانند در این کنفرانس شرکت کنند. اپل از مهمانان حضوری خود در اپل پارک واقع در کالیفرنیا آمریکا پذیرایی می‌کند.

کنفرانس جهانی WWDC ۲۰۲۴

این شرکت آمریکایی یک چالش برنامه‌نویسی به نام Swift را پیش از آغاز کنفرانس جهانی WWDC ۲۰۲۴ شروع کرد. نتایج برندگان در این چالش در ۹ فروردین ۱۴۰۳ مشخص می‌شود و سپس از بین ۳۵۰ برنده شاخص، ۵۰ نفر به صورت شانسی برای کنفرانس جهانی WWDC ۲۰۲۴ دعوت می‌شوند. همچنین نوجوانانی که در بازه سنی ۱۳ تا ۱۷ سال قرار دارند نیز می‌توانند برای شرکت حضوری در این مراسم، درخواست خود را به کمپانی اپل ارسال نمایند.

به نظر می‌رسد که معرفی هوش مصنوعی اپل نقطه عطف این مراسم است و همه منتظر هستند که ببینند اپل قصد دارد چگونه از هوش مصنوعی استفاده کند. به نظر شما هوش مصنوعی اپل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید