استوار مثل کوهجاری مثل رود

سامسونگ با قابلیت Samsung Find به رقابت با اپل می‌پردازد

سامسونگ قابلیتی مشابه به قابلیتی Find MY گوشی‌های اپل را با نام Samsung Find به گوشی‌های دارای رابط کاربری One UI 6.1 اضافه کرده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۴
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
سامسونگ با قابلیت Samsung Find به رقابت با اپل می‌پردازد

تا پیش از این، اپل تنها برندی بود که قابلیت پیدا کردن محصولات خود را داشت. این قابلیت در گوشی‌های اپل Find MY نام گرفته بود. در این برنامه شما قادر بودید که موقعیت تمامی دستگاه‌های برند اپل که به این برنامه متصل بودند را مشاهده کنید.

حتی از ایرتگ نیز پشتیبانی می‌کرد. حالا سامسونگ با ارائه اپلیکیشن Samsung Find این حرکت از سوی اپل را بدون جواب نگذاشته است.

Samsung Find

اپلیکیشن Samsung Find تمامی دستگاه‌های گلکسی را پشتیبانی می‌کند!

سامسونگ در آپدیت رابط کاربری One UI ۶.۱ اپلیکیشنی به نام Samsung Find را به گوشی‌های خود اضافه کرده است. این اپلیکیشن، قابلیتی مشابه به اپلیکیشن Find MY در گوشی‌های اپل دارد.

شما در این اپلیشکن می‌توانید از موقعیت مکانی تمامیی دستگاه‌های گلکسی خود که به این برنامه متصل هستند، آگاه شوید. این قابلیت به شما کمک می‌کند که اگر گوشی شما به سرقت رفت، بفهمید که در حال حاضر این گوشی در کئدام قسمت از نقشه قرار گرفته است.

در اپلیکیشن Samsung Find سه بخش قرار داده است. شما در قسمت Devices می‌توانید موقعیت مکانی گوشی‌ها و دستگاه‌های متصل به این برنامه را مشاهده نمایید. در بخش People می‌توانید موقعیت مکانی دستگاه خود را با دوستان و آشنایانتان را به اشتراک بگذارید.

همچنین در بخش Items نیز قادر خواهید بود که دستگاه‌های متصل به اسمارت تگ را مشاهده نمایید.

قابلیت Samsung Find

در یکی دیگر از بخش‌های جذاب این اپلیکیشن، شما می‌توانید دستگاه‌های مورد نیاز و اضطراری خود را که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند، به این برنامه اضافه کنید تا وقتی که از خانه دور شدید و فراموش کردید که آن را با خود بردارید، به شما هشدار دهد که آن وسیله را فراموش کرده‌اید و به خانه باز گردید.

این قابلیت در تمامی گوشی‌هایی که از رابط کاربری One UI ۶.۱ پشتیبانی می‌کنند، وجود دارد. این قابلیت بیشتر برای مقابله با گوشی‌های برند اپل در دسترس قرار گرفته است. به نظر شما این قابلیت در ایران نیز کاربرد دارید یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید