استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیا گوشی S23 FE هنوز ارزش خرید دارد؟

گوشی گلکسی S23 FE یکی از باارزش‌ترین گوشی‌هایی است که در بازار فعلی به عنوان قاتل پرچمدار از آن یاد می‌شود. این گوشی با کانفیگی که دارد و با توجه به پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی مدت، از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیا گوشی S23 FE هنوز ارزش خرید دارد؟

گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ یکی از جدیدترین گوشی‌های نسخه Fan Edition سامسونگ است که در بازار ایران در دسترس قرار دارد. این گوشی از سری S سامسونگ است و ژن گوشی‌های پرچمدار در آن دیده می‌شود. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که آیا گوشی گلکسی S23 FE پس از گذشت ۶ ماه از عرضه آن در بازار جهانی هنوز هم در بازار ایران ارزش خرید دارد یا خیر؟

مشخصات اجمالی گوشی گلکسی S23 FE؛ قاتل گوشی‌های پرچمدار

گوشی گلکسی S23 FE حدود ۶ ماه قبل به طور رسمی وارد بازار جهانی شد. در ابتدا این گوشی با گوشی میان رده گلکسی A۵۴ مقایسه می‌شد اما به دلیل اینکه گلکسی S23 FE از گوشی‌های سری S سامسونگ به حساب می‌آید، در هر زمینه نسبت به گوشی گلکسی A۵۴ برتری مطلق داشت.

قلب تپنده این گوشی قاتل پرچمدار را تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ تشکیل می‌دهد. همچنین گوشی گلکسی S23 FE نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به دست می‌آورد. این باتری از قابلیت شارژ سریع با سرعت ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

پکیج دوربین گوشی گلکسی S23 FE را یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد.

نمایشگر این گوشی ۶.۴ اینچی از نوع Dynamic AMOLED ۲X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر و قاب پشتی آن نیز توسط شیشه گوریلاگلس ۵ محافظت می‌گردد. همچنین فریم دور این گوشی نیز از جنس آلومینیوم است.

گلکسی S23 FE

نقد و بررسی گوشی گلکسی S23 FE؛ این گوشی ارزش خرید دارد!

گوشی گلکسی S23 FE به لطف پردازنده‌ای که دارد، از سرعت و قدرت بالایی برخوردار است. به راحتی بازی‌های سنگین را با کمترین داغی به اجرا در می‌آورد. همچنین پردازش تصاویر در این گوشی با کیفیت بسیار بالایی رو به رو است.

کیفیت پکیج دوربین این گوشی قاتل پرچمدار نیز شبیه به گوشی‌های سری S سامسونگ است. شما با این گوشی قابلیت زوم ۳۰ برابری را نیز در اختیار دارید. همچنین اگر قصد فیلمبرداری و تولید محتوا دارید، گوشی گلکسی S23 FE بهترین انتخاب برای شما در بازه قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان خواهد بود. به لطف مجهز شدن به فریم آلومینیومی و شیشه گوریلاگلس ۵، گوشی گلکسی S23 FE از مقاومت بالایی نیز برخوردار است.

تنها نقدی که می‌توان به این گوشی وارد کرد، ظرفیت پایین باتری این گوشی است. همچنین گوشی گلکسی S23 FE با اینکه از خانواده گوشی‌های پرچمدار است، از سرعت شارژ ۲۵ وات برخوردار است.

رنگبندی گوشی گلکسی S23 FE

در نهایت گوشی گلکسی S23 FE یکی از کامل‌ترین گوشی‌هایی است که در بازه قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان می‌توان خریداری نمود. با توجه به این که هنوز فاصله زیادی تا رونمایی از گوشی گلکسی S۲۴ FE داریم و این گوشی هنوز تا ۴ سال آینده آپدیت دریافت می‌کند، از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. نظر شما درباره این گوشی چیست؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید