استوار مثل کوهجاری مثل رود

فروش گلکسی S23 FE در بازار آمریکا فقط 400 دلار!!!

نمایندگی سامسونگ در آمریکا بر روی گوشی های گلکسی S23 Fe تخفیفی ۲۰۰ دلاری اعمال کرده است. برای مشاهده جزئیات با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۲۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
فروش گلکسی S23 FE در بازار آمریکا فقط 400 دلار!!!

نمایندگی سامسونگ در کشور آمریکا تصمیم گرفته تا گوشی‌های گلکسی S23 FE را با 200 دلار تخفیف به فروش برساند. این گوشی پایین‌ترین قیمت خود را در بازارهای آمریکا به ثبت رسانده و با قیمتی نزدیک به 400 دلار به فروش می‌رسد. این گوشی که از کانفیگ خوبی برخوردار است و با توجه به این قیمت گذاری، استقبال خوبی از آن شد.

گلکسی S23 FE در بازار آمریکا با 10 میلیون تخفیف!

گوشی گلکسی S23 FE در تاریخ ۴ اکتبر سال ۲۰۲۳ و با قیمت پایه ۶۰۰ دلار در بازار جهانی عرضه شد. در ابتدا با توجه به اختلاف اندکی که از نظر سخت افزاری با گوشی گلکسی A54 داشت، به نظر می‌رسید که قیمتی بیش از انتظار دارد. همین موضوع سبب شد که استقبال خوبی از این گوشی در بازار جهانی صورت نگیرد. نمایندگی سامسونگ در کشور آمریکا برای رفع این مشکل تصمیم گرفت تا تخفیفی شگفت‌انگیز روی این محصول اعمال کند تا مشتریان را به خرید این گوشی ترغیب کند.

این نمایندگی تصمیم گرفت تا تخفیفی حدود ۳۰ درصدی روی گوشی گلکسی S23 FE اعمال کند. با این تخفیف حیرت‌انگیز، قیمت این محصول از ۶۰۰ دلار به ۴۰۰ دلار کاهش یافت و حدود ۲۰۰ دلار تخفیف خورد.

با توجه به این موضوع، قیمت گلکسی S23 FE در بازار آمریکا در حد گوشی های میان رده است و استقبال بسیار خوبی از این موضوع شده است. این تخفیف فقط هفته جاری روی این گوشی ها اعمال می‌شود و این امر به دلیل استقبال از سال نو میلادی است.

گلکسی S23FE

گلکسی S23 Fe از نمایشگری ۶.۴ اینچی با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. تراشه این گوشی اگزینوس ۲۲۰۰ است که سرعت و عملکرد خوبی دارد. گلکسی S23 Fe از دوربین سه گانه با پیکربندی لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین از حداکثر کیفیت فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کند.

نمایندگی سامسونگ در آمریکا احترام زیادی برای مشتریانش قائل است و کمترین قیمت را روی گوشی گلکسی S23 Fe اعمال کرده است. به نظر شما اگر در ایران این اتفاق می‌افتاد شاهد صف‌های طولانی برای خرید این گوشی بودیم یا نه؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید