استوار مثل کوهجاری مثل رود

گلکسی S24 FE فقط با تراشه مدل اگزینوس عرضه خواهد شد!

طبق شایعاتی که از یک منع آگاه به دست آمده، سامسونگ قصد دارد در گوشی گلکسی S24 FE از یک نوع تراشه استفاده کند. احتمال می‌رود که قلب تپنده این گوشی را تراشه اگزینوس 2400 تشکل دهد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گلکسی S24 FE فقط با تراشه مدل اگزینوس عرضه خواهد شد!

شرکت سامسونگ معمولاً پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار خود در بازار، نسخه طرفداران یا Fan Edition را روانه بازار می‌کند و آن‌ها را به اختصار FE مینامد. حالا پس از عرضه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S۲۴ نوبت به عرضه گوشی گلکسی S۲۴ FE رسیده است. طبق شایعات، سامسونگ قصد دارد این گوشی را فقط با یک مدل تراشه وارد بازار می‌شود.

گلکسی S۲۴ FE

گلکسی S24 FE سنت شکنی می‌کند؛ فقط با تراشه اگزینوسی عرضه خواهد شد!

تا پیش از این، تمامی گوشی‌های نسل قبلی مدل FE، مثل گوشی‌های پرچمدار (بجز مدل اولترا) با دو نوع تراشه عرضه می‌شدند. امسال نیز در گوشی‌های پرچمدار گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس همین اتفاق افتاد و این گوشی‌ها با دو نوع تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ پا به بازار گذاشتند.

سامسونگ مدعی بود که این دو تراشه تفاوتی با یکدیگر ندارند اما نتایجی که از عملکرد این دو تراشه بر روی این گوشی‌ها به دست آمده بود، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عملکرد بهتری داشته است.

سامسونگ برای کنار گذاشتن این گونه اختلافات، تصمیم گرفته است که گوشی گلکسی S۲۴ FE را فقط با مدل تراشه اگزینوسی وارد بازار کند. هنوز به طور قطعی مشخصات تراشه این گوشی در دسترس قرار نگرفته است. اما با توجه به این که گوشی نسل قبلی، یعنی گلکسی S۲۳ FE از تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده می‌کرد، احتمال می‌رود که این غول کره‌ای در این گوشی از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده کند. (همان تراشه‌ای که در گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود.)

اگزینوس

همچنین گفته می‌شود که این گوشی در نسخه‌های حافظه داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگیابایتی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که نیروی مورد نیاز این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌گردد که از قابلیت شارژ بیسیم نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر شما بالاخره سامسونگ پس از سال‌ها در بخش استفاده از تراشه‌ها به ثبات می‌رسد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید