استوار مثل کوهجاری مثل رود

تراشه هلیو G91 معرفی شد؛ بهشت گوشی‌های اقتصادی

تراشه اقتصادی هلیو G99 مدیاتک فراتر از انتظار ظاهر شده است. این تراشه از دوربین 108 مگاپیکسلی و نرخ نوسازی نمایشگر 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تراشه هلیو G91 معرفی شد؛ بهشت گوشی‌های اقتصادی

شرکت مدیاتک از جدیدترین تراشه اقتصادی خود رونمایی کرد. این تراشه گوشی‌های اقتصادی را قدرتمندتر می‌کند و آن‌ها را به گوشی‌های میان رده نزدیکتر خواهد ساخت. تراشه هلیو G۹۹ مدیاتک از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و همجنین نرخ نوسازی نمایشگر ۹۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.

تراشه هلیو G99 مدیاتک؛ آپدیت شده تراشه هلیو G88 است!

همانطور که گفته شد، این تراشه نسخه بروز‌تر شده تراشه هلیو G۸۸ است. تراشه هلیو G۹۹ نیز در دسته تراشه‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. این تراشه اقتصادی ویژگی‌های زیادی را در اختیار گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهد. به طوری که می‌توان از آن گوشی‌ها به عنوان گوشی میان رده استفاده کرد.

این تراشه از نرخ تازه‌سازی نمایشگر تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این در صورتی اسن که گوشی‌های معمولی اپل از جمله آیفون ۱۳ از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره‌مند شده‌اند.

هلیو G۹۹ مدیاتک از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین گوشی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت زوم عکس‌ها با استفاده از پیکسل بینینگ ۲ میکرونی انجام می‌پذیرد که باعث می‌شود جزئیات بالایی را ثبت کند و افت کیفیت کمی را نسبت به نسل‌های قبلی شاهد باشیم. همچنین این تراشه این امکان را به شما می‌دهد که از لرزشگیر الکترونیکی (EIS) استفاده کنید.

تراشه هلیو G۹۹ مدیاتک

این تراشه با هست هسته عملیات پردازشی را انجام می‌دهد که پیکربندی آن‌ها به صورت دو هسته Arm Cortex-A۷۵ تا سرعت ۲. ۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A۵۵ با سرعت ۱. ۸ گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی استفاده شده در این تراشه نیز Mali-G۵۲ MC۲ با سرعت ۱. ۰ گیگاهرتز است. همچنین تراشه هلیو G۹۹ از قابلیت‌های VoLTE، فناوری ارتباطی ۴G و ۵ Wi-Fi پشتیبانی می‌کند. به نظر شما این تراشه اقتصادی اما کاربردی بر روی کدام یک از گوشی‌های سامسونگ و شیائومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید