استوار مثل کوهجاری مثل رود

آیفون SE 4 با برچسب قیمتی زیر 500 دلار به فروش خواهد رسید

طبق جدیدترین شایعاتی که منتشر شده است، اپل قصد دارد گوشی مقرون به صرفه آیفون SE 4 را با قیمتی حدود 430 دلار به دست خریدارن برساند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
آیفون SE 4 با برچسب قیمتی زیر 500 دلار به فروش خواهد رسید

کمپانی اپل بالاخره پس از ۲ سال از آیپد‌های جدیدش رونمایی کرد. حالا این کمپانی قصد دارد باز هم پس از ۲ سال، گوشی آیفون SE 4 را در بازار عرضه کند. با توجه به شنیده‌ها، اپل برای این که بتواند فروش خوبی از این دستگاه را شاهد باشد، قیمت آن را زیر ۵۰۰ دلار اعلام نماید. این گوشی از نمایشگر OLED و حسگر Face ID بهره‌مند خواهد بود.

آیفون SE 4 نجات بخش کمپانی اپل خواهد بود؟

مدتی پیش بود که یکی از تحلیلگران اقتصادی مدعی شده بود که با توجه به مشکلات اقتصادی که گریبان گیر این شرکت آمریکایی شده، بهتر است که اپل به فکر عرضه یک گوشی ارزان قیمت‌تر نسبت به گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ باشد. به عقیده این تحلیلگر، وجود گوشی زیر ۵۰۰ دلار در بین محصولات اپل، باعث رونق فروش مجدد این کمپانی می‌گردد. حالا به نظر می‌رسد که این نظریه به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

طبق خبری که توسط یکی از خبرگزاری‌های معتبر و نزدیک به کمپانی اپل منتشر شده است، این شرکت قصد دارد گوشی آیفون SE 4 را با برچسب قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار وارد بازار کند. طبق گفته این خبرگزاری آمریکایی، احتمال می‌رود که اپل این محصول را با قیمتی حدود ۴۳۰ دلار به دست خریداران برساند.

کمپانی اپل نسل قبلی گوشی SE را در مارس ۲۰۲۲ با نام آیفون SE 3 وارد بازار کرده بود. حالا پس از فاصله‌ای نسبتاً طولانی، انتظار می‌رود که اپل پس از معرفی گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۵ به طور رسمی از این گوشی مقرون به صرفه رونمایی کند.

آیفون SE 4

گفته می‌شود که اپل قصد دارد تغییرات چشمگیری را در این گوشی نسبت به نسل قبلی اعمال کند. آیفون SE 3 به نمایشگر ۴.۷ اینچی از نوع LCD مجهز بود. این در صورتی است که گفته می‌شود آیفون SE 4 به نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع  OLED استفاده خواهد کرد. همچنین حسگر امنیتی Face ID برای اولین بار به گوشی‌های آیفون SE خواهد آمد. حالا به نظر شما گوشی آیفون SE 4 جنبه اقتصادی مثبتی برای شرکت اپل خواهد داشت یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید