استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

آیفون SE 4 شبیه به آیفون 14 خواهد بود!

برخی از افشاگران معتقدند که اپل قصد دارد نمایشگر گوشی آیفون SE 4 را از نوع LCD به OLED ارتقا دهد. در این زمینه با برخی از شرکت‌های معتبر نیز گفتگو‌هایی انجام شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۱۰
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی S23 FE با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت (پک ویتنام)

28,280,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,970,000

کابل تایپ-C آمایا (Amaya) مدل AM-C6A

100,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,990,000
آیفون SE 4 شبیه به آیفون 14 خواهد بود!

کمپانی اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۵ از یکی دیگر ازگوشی‌های خانواده SE رونمایی کند. گوشی آیفون SE ۴ جدید‌ترین عضو خانواده اپل خواهد بود که انتظار می‌رود پس از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ رونمایی گردد.

افشاگران گفته‌اند که آیفون SE ۴ شباهت زیادی به آیفون ۱۴ نرمال خواهد داشت و همچنین کمپانی اپل قصد دارد برای این گوشی از نمایشگر OLED استفاده کند.

آیفون ۴ SE نمایشگری مشابه به آیفون ۱۴ و آیفون ۱۳ خواهد داشت!

یکی از افشاگران خوش سابقه و نزدیک به کمپانی اپل اعلام کرده است که این شرکت آمریکایی بالاخره قصد دارد گوشی‌های نسل SE را با نمایشگر OLED روانه بازار کند. تا پیش از این، تمامی گوشی‌های این مدل با نمایشگری از نوع LCD در بازار عرضه شده بودند. البته اپل هنوز تصمیم نهایی خود را در این باره اتخاذ نکرده است.

این منبع آگاه می‌گوید که اپل تا کنن برای ساخت نمایشگر گوشی آیفون SE ۴ با چند شرکت معتبر از جمله سامسونگ، BOE و Tianma وارد مذاکره شده اما توافقی حاصل نشده است. این شرکت‌ها در نظر دارند که برای هر پنل، از شرکت اپل مبلغی حدود ۳۰ دلار، ۳۵ دلار و ۴۰ دلار را بگیرند. اما اپل معتقد است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، برای هر نمایشگر بیشتر از ۲۰ دلار هزینه نخواهد کرد.

حالا باید ببینیم که در نهایت اپل با این شرکت‌ها توافقی انجام می‌دهد یا باز هم به سراغ پنل‌های LCD می‌رود. گفته می‌شود که اندازه نمایشگر این گوشی ۶.۱ اینچ خواهد بود که رزولوشنی برابر با ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که حداکثر روشنایی این گوشی به ۱۲۰۰ نیت می‌رسد.

آیفون SE 4

با توجه به این که نمایشگر گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ و آیفون ۱۶ را شرکت سامسونگ دیسپلی می‌سازد، احتمال می‌رود که وظیفه ساخت نمایشگر‌های آیفون SE ۴ نیز به این شرکت واگذار گردد. همچنین گفته می‌شود باتری استفاده شده در این گوشی، همان باتری گوشی آیفون ۱۴ خواهد بود.

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد گوشی‌های میان رده را نیز هذف بگیرد و با این گوشی از رقبا جلو بزند. به نظر شما آیفون SE ۴ می‌تواند محصول سودآوری برای اپل باشد یا خیر؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید