استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی از لوگوی رسمی HyperOS رونمایی کرد

مدتی است که سیستم عامل HyperOS در کشور چین برای برخی از گوشی‌ها در دسترس قرار گرفته است. حالا این کمپانی تصمیم گرفته تا قبل از عرضه این سیستم عامل در بازار جهانی، برای این سیستم عامل لوگو طراحی کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۰-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی از لوگوی رسمی HyperOS رونمایی کرد

مدتی پیش بود که کمپانی شیائومی از سیستم عامل جدید خود به نام HyperOS رونمایی کرد. سیستم عامل HyperOS قرار است که جایگزین سیستم عامل MIUI شود. حالا مدیر عامل شیائومی لوگو رسمی HyperOS را برای اولین بار رونمایی کرد.

 از لوگو کهکشانی HyperOS رونمایی شد

این سیستم عامل که با توجه به شنیده‌ها بسیار جذاب به نظر می‌رسد، تا حالا فقط در کشور چین عرضه شده است. سیستم عامل HyperOS در این کشور از هیچ لوگو خاصی استفاده نمی‌کرد و صرفا به نوشته HyperOS بسنده کرده بود.

حالا که بنظر زمان رونمایی از این سیستم عامل جذاب در بازار جهانی فرار رسیده است، مدیران این شرکت چینی به فکر طراحی لوگو برای سیستم عامل HyperOS افتاده‌اند تا به آن جلوه خاصی بدهند.
لوگو سیستم عامل HyperOSمدیرعامل شیائومی با انتشار تصویر بالا در حساب رسمی شیائومی در یکی از صفحات فضای مجازی، اینگونه بیان کرد:

لوگو نشان دهنده کهکشانی از نقاط و گواهی بر این است که افراد و دستگاه‌های حاضر در این سیستم‌عامل مانند ستارگان موجود در جهان واقعی به‌طور آزادانه در جریان هستند و می‌توانند به‌صورت یکپارچه به یکدیگر متصل شوند.

با توجه با گفته مدیرعامل شیائومی، باید شاهد تغییر و تحول فوق‌العاده‌ای در اکوسیستم شرکت شیائومی باشیم. این سیستم عامل به گونه‌ای طراحی شده است که هم بر روی خودرو‌های شیائومی و هم بر روی محصولات خانگی هوشمند شیائومی و هم بر روی تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های این شرکت قابل نصب و برنامه‌ریزی است. به صورتی که تمامی این محصولات با یکدیگر در تعامل باشند.

مدتی پیش بود که نام برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های شیائومی به عنوان پیشگامان این کمپانی در دریافت سیستم عامل HyperOS در بازار جهانی اعلام شد. این گوشی‌ها قرار است که نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی، به سیستم عامل HyperOS مجهز شوند. به نظر شما این سیستم عامل می‌تواند باعث پیشرفت چشمگیر سهام کمپانی شیائومی شود؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید