استوار مثل کوهجاری مثل رود

پرفروش‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۵ کدام مدل است؟

گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی و در بازار عرضه شدند. حالا بیش از ۲ ماه از عرضه این گوشی‌ها در بازار جهانی می‌گذرد و میزان فروش مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و پرومکس بیشتر از سایر اعضا این خانواده بوده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۹-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
پرفروش‌ترین عضو خانواده آیفون ۱۵ کدام مدل است؟

گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ اپل در اواسط ماه سپتامبر معرفی شدند و ۱۰ روز بعد از آن در بازار عرضه شدند. این گوشی‌ها جز بهترین گوشی‌های حال حاضر جهان به حساب می‌آیند. حدود ۷۱ درصد کل گوشی‌های تولید شده توسط شرکت اپل در سال ۲۰۲۳ را مدل‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس تشکیل می‌دهد.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس محبوب‌ترین مدل‌های خانواده آیفون ۱۵ هستند

طبق آمار‌هایی که از سوی رسانه‌های معتبر نزدیک به کمپانی اپل منتشر شده است، گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۵ بسیار محبوب‌تر از سایر اعضا این خانواده هستند. با توجه به آماری که کمپانی اپل در ماه اکتبر(مهر و آبان) از میزان فروش و تولید گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ منتشر کرده است، می‌توان به این نکته پی برد که تولید گوشی‌های این خانواده نسبت به تولید گوشی‌های خانواده آیفون ۱۴ در همین بازه زمانی رشد ۱۶ درصدی داشته است.

آیفون 15 پرو محبوب ترین نسخه خانواده آیفون15

همچنین این آمار به خوبی نشان می‌دهد که میزان تولید گوشی‌های پرچمدار خانواده آیفون ۱۵(آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس) در همان ابتدای کار(ماه ژوئن (خرداد و تیر)) ۶۴ درصد از کل گوشی‌های تولید شده در کارخانه اپل بوده است. همچنین در ماه اکتبر(مهر و آبان) نیز ۷۱ درصد از خط تولید کل گوشی‌های این کارخانه را  به خود اختصاص داده‌اند.

در ماه اکتبر به قدری تقاضا گوشی‌های خانواده آیفون ۱۵ افزایش یافت که این کمپانی آمریکایی مجبور شد برای تأمین قطعات مورد نیازش از جمله نمایشگر، از شرکت‌های سامسونگ، ال جی و BOE (یک شرکت چینی) تقاضای کمک کند.

آیفون 15 پرو محبوب ترین نسخه خانواده آیفون15

اپل در ابتدای معرفی این گوشی‌ها، فروش فوق‌العاده زیادی از خانواده آیفون ۱۵ داشت و سود زیادی کرد. اما در ادامه کمی گره در کار این شرکت افتاد و با توجه به باگ‌های زیادی که گریبان این گوشی‌ها شده بود، اندکی میزان فروش این غول آمریکایی کاهش یافت؛ ولی باز هم با این وجود توانست رکورد شکنی خوبی در فروش گوشی‌های پرچمدار نسل جدید خود انجام دهد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید