استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

نام گوشی پرمیوم تاشونده سامسونگ مشخص شد؛ Galaxy Z Fold Special Edition

سامسونگ قصد دارد به جای نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم، از نام Galaxy Z Fold Special Edition برای گوشی پرمیوم و پرچمدار تاشونده جدیدش استفاده نماید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۷
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,250,000

شیائومی ردمی 13 4G با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی

8,150,000

سامسونگ گلکسی A55 با رم 8 و ظرفیت 256 گیگابایت (پک ویتنام)

19,850,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,250,000
نام گوشی پرمیوم تاشونده سامسونگ مشخص شد؛ Galaxy Z Fold Special Edition

کمپانی سامسونگ هرساله پس از معرفی گوشی‌های تاشونده زد فولد و زد فلیپ، نسخه اسلیم و یا اولترا این سری از گوشی‌های تاشونده خود را نیز وارد بازار می‌کرد. این گوشی‌ها کمی باریک‌تر از نسخه معمولی هستند و کیفیت بالاتری دارند.

حالا گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد برای این گوشی نام Galaxy Z Fold Special Edition را انتخاب نماید.

گوشی Galaxy Z Fold Special Edition؛ باریک‌ترین گوشی تاشونده جهان!

شرکت سامسونگ به تازگی از گوشی‌های تاشونده زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ رونمایی کرده است. این گوشی‌های پرچمدار طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و با استقبال خوبی رو به رو می‌شوند. سامسونگ پس از این دو گوشی تاشونده، قصد دارد نمونه کامل‌تر و باریک‌تر این گوشی را نیز در بازار جهانی عرضه کند.

تا پیش از این، خبرنگاران حوزه سامسونگ معتقد بودند که این شرکت کره‌ای قصد دارد این گوشی تاشونده باریک را با نام گلکسی زد فولد ۶ اسلیم یا گلکسی زد فولد ۶ اولترا روانه بازار کند. اما در جدیدترین خبر‌هایی که پیرامون این گوشی منتشر شده است، برخی افشاگران خوش سابقه و نزدیک به کمپانی سامسونگ مدعی شده‌اند که این شرکت قصد دارد برای گوشی جدیدش از نام Galaxy Z Fold Special Edition استفاده نماید.

گفته می‌شود که این گوشی ضخامتی برابر با ۱۱ میلی‌متر خواهد داشت که در برابر نسخه عادی (گلکسی زد فولد ۶) حدود ۱.۱ میلی‌متر ضخامت کمتری دارد. به طوری که این گوشی در زمانه که تا شده است، ضخامتی برابر با ۲۲ میلی‌متر خواهد داشت که این موضوع برای گوشی‌های تاشونده بسیار حائز اهمیت است.

Galaxy Z Fold Special Edition

همچنین گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد دوربین اصلی این گوشی را نیز در مقایسه با گوشی گلکسی زد فولد ۶ دستخوش تغییر کند و کیفیت آن را افزایش دهد. لازم به ذکر است که صفحه پشتی گوشی گلکسی رد فولد ۶ از جنس فیبر کربن بود که قرار است این صفحه در گوشی Galaxy Z Fold Special Edition از جنس تیتانیوم باشد. به نظر شما این گوشی پرمیوم و پرچمدار در چه بازه قیمتی قرار خواهد گرفت؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید