استوار مثل کوهجاری مثل رود

رسمی؛ اولین گوشی جدید برند ردمی توربو با تراشه قدرتمند رونمایی شد

برند ردمی از گوشی توربو 3 (Redmi Turbo 3) به طور رسمی رونمایی کرد. این گوشی کانفیگ بالایی دارد و در بین گوشی‌های هم‌رده، از قیمت‌گذاری منصفانه‌تری بهره‌مند شده است.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رسمی؛ اولین گوشی جدید برند ردمی توربو با تراشه قدرتمند رونمایی شد

مدتی پیش بود که کمپانی شیائومی به طور رسمی از ظهور برند جدیدی به نام ردمی توربو خبر داد. شیائومی نام اولین گوشی از این برند را ردمی توربو ۳ گذاشته است. این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8S نسل ۳ مجهز شده است.

همچنین نمایشگر گوشی ردمی توربو ۳ از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی از دوربین دوگانه استفاده می‌کند که لنز اصلی آن رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی دارد.

گوشی ردمی توربو ۳

ردمی توربو 3؛ بهترین گوشی میان رده از برند شیائومی با کانفیگ بالا

کمپانی شیائومی قصد دارد بهترین گوشی‌های میان رده خود را زیر پرچم برند ردمی توربو وارد بازار کند. نخستین گوشی از این برند، ردمی توربو ۳ نام دارد که از ارزش خرید بالایی برخوردار است. قلب تپنده این گوشی را تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8S نسل ۳ تشکیل می‌دهد که قابلیت پردازش هوش مصنوعی را نیز به همراه دارد.

نیروی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری لیتیوم-یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌گردد که از سرعت شارژ شدن با حداکثر سرعت ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند.

حاشیه نمایشگر ردمی توربو ۳

گوشی ردمی توربو ۳ از یک نمایشگر با اندازه ۶.۶۷ اینچی اولد استفاده می‌کند که این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیانی می‌کند. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۲۴۰۰ نیت است و حسگر اثر انگشت نیز زیر نمایشگر قرار دارد. نسبت نمایشگر به بدنه نیز حدود ۸۹ درصد است که بیانگر حاشیه‌های کم در این گوشی می‌باشد. فریم این گوشی نیز مانند سایر گوشی‌های میان رده ردمی تخت است و ضخامتش به ۷.۸ میلی‌متر می‌رسد.

ضخامت ردمی توربو ۳

دوربین؛ حذف لنز سوم و بهره‌مندی از لنز Sony

ردمی توربو در اقدامی جالب، لنز سوم را در این گوشی حدف کرده و از دوربین دوگانه استفاده می‌کند. این گوشی در قاب پشتی از یک لنز عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی به همراه یک فلش بهره‌مند شده ایت که جایگیری آن‌ها به سبک چینش دوربین‌های گوشی آیفون ۱۳ پرومکس است. لنز اصلی این گوشی توسط شرکت سونی ساخته شده که به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز گردیده است.

دوربین ردمی توربو ۳

مجهز به هوش مصنوعی اما با قیمتی مناسب

ردمی توربو مدعی شده است که این گوشی توانسته ۵ ستاره SGS را به دست آورد و کسب این گواهی به معنای مقاومت در برابر سقوط است. گوشی توربو ۳ با اندروید پایه ۱۴ و رابط کاربری HyperOS وارد بازار می‌شود. این گوشی به هوش مصنوعی نیز مجهز شده و قادر به انجام کار‌هایی از جمله زیرنویس ویدیو‌ها و خلاصه‌نویسی متون است.

مقاومت ردمی توربو ۳

قیمت گوشی ردمی توربو ۳ در کانفیگ رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به ۲۷۶ دلار و در کانفیگ رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱ ترابایت به ۳۸۶ دلار می‌رسد. حالا به نظر شما این گوشی با توجه به کانفیگ و قیمتی که دارد، می‌تواند نبض بازار گوشی‌های میان رده را در دست بگیرد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید