استوار مثل کوهجاری مثل رود

قیمت جهانی s24 Ultra مشخص شد! قیمت دلاری سری S24 چقدر است؟

سامسونگ قیمت پایه هرکدام از اعضای خانواده S24 را اعلام کرد. این گوشی‌ها از 799 دلار تا 1299 دلار قیمت خواهند داشت.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۱-۰۱
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
قیمت جهانی s24 Ultra مشخص شد! قیمت دلاری سری S24 چقدر است؟

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ به طور رسمی معرفی شدند و حالا آماده ورود به بازار جهانی هستند. این گوشی‌ها از لحاظ قیمتی، اختلاف بسیار اندکی با گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ خواهند داشت. گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ در اواسط بهمن وارد بازار می‌شوند.

قیمت گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ سامسونگ؛ فقط مدل اولترا با نسل قبلی تفاوت دارد!

گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس هیچگونه تغییری از لحاظ قیمتی با گوشی‌های گلکسی S۲۳ و گلکسی S۲۳ پلاس در زمان معرفی، ندارند. این گوشی‌ها به ترتیب با قیمت پایه ۷۹۹ دلار و ۹۹۹ دلار پا به بازار خواهند گذاشت.

گلکسی S۲۴ در نسخه‌های رم ۸  گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ / ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین گوشی گلکسی S۲۴ پلاس نیز با نسخه‌های رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی وارد بازار می‌شود.

گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در مقایسه با گوشی گلکسی S۲۳ اولترا در زمان معرفی، کمی از لحاظ قیمتی تفاوت دارد. از علل این تفاوت می‌توان به بهبود در عملکرد دوربین، بهبود در عملکرد پردازنده و استفاده از فریم تیتانیومی اشاره کرد.

گوشی گلکسی S۲۳ اولترا در زمان معرفی با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار وارد بازار شد. اما گوشی گلکسی S۲۴ اولترا با ۱۰۰ دلار افزایش و با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی در نسخه‌های رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگیابایت و ۱ ترابایتی به فروش خواهند رسید.

گوشی‌های سری گلکسی S24

زمان رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۴؛ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴

گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ در مراسم آنپکد به طور رسمی رونمایی شدند. حالا تاریخ عرضه این گوشی‌ها به بازار نیز مشخص شده است. با اعلام کمپانی سامسونگ، گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۳) وارد بازار جهانی خواهند شد و در دسترس طرفداران این گوشی‌ها قرار خواهد گرفت.

گوشی‌های سری گلکسی S24

گوشی‌های گلکسی S۲۴ و گلکسی S۲۴ پلاس با وجود پیشرفت در بخش سخت‌افزار نسبت به نسل قبلی، دچار هیچگونه تغییری در قیمت‌گذاری نشدند. با وجود اضافه شدن هوش مصنوعی به گوشی‌های سری گلکسی S۲۳، نمی‌توان به دلیل استفاده از هوش مصنوعی، بین این دو نسل تفاوتی قائل شد. به نظر شما گوشی‌های سری گلکسی S۲۴ در چه تاریخی وارد بازار ایران خواهند شد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید