استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

دوربین تله فوتو شیائومی ۱۵ اولترا با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد

طبق شایعات منتشره شده، کمپانی شیائومی قصد دارد لنز تله فوتو 200 مگاپیکسلی گوشی شیائومی 15 اولترا را با همکاری کمپانی سامسونگ بسازد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۵-۲۴
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,250,000

شیائومی ردمی 13 4G با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی

8,150,000

سامسونگ گلکسی A55 با رم 8 و ظرفیت 256 گیگابایت (پک ویتنام)

19,850,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,250,000
دوربین تله فوتو شیائومی ۱۵ اولترا با همکاری سامسونگ ساخته خواهد شد

کمپانی شیائومی پس از عرضه گوشی‌های سری شیائومی ۱۴، قصد دارد که از گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ رونمایی کند. معمولاً دو گوشی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو همزمان با یکدیگر و گوشی شیائومی ۱۵ اولترا حدوداً چند ماه پس از آن دو رونمایی خواهند شد.

با توجه به اتفاقاتی که در این چند روز رخ داده، پیشبینی می‌شود که شیائومی قصد دارد از لنز تله فوتو سامسونگ در گوشی پرچمدار خود استفاده کند.

لنز تله فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ روی گوشی شیائومی ۱۵ اولترا!

بر اساس خبری که توسط یکی از خبرگزاری‌های بسیار خوش سابقه و نزدیک به کمپانی شیائومی منتشر شده است، این شرکت چینی قصد دارد پکیج دوربین گوشی شیائومی ۱۵ اولترا را با همکاری شرکت سامسونگ بسازد.

این خبرگزاری مدعی شده است که لنز تله فوتو به کار رفته در گوشی شیائومی ۱۵ اولترا، لنز ISOCELL HP۹ سامسونگ خواهد بود. این لنز سایزی ۱.۴ اینچی و رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسلی دارد. این لنز از فناوری تترا پیکسل بهره‌مند است و در محیط‌هایی با نور کم کمک می‌کند تا عکس‌های باکیفیتی را به ثبت برسانید.

لنز ISOCELL HP۹ به شما این امکان را می‌دهد که تا ۳ برابر زوم اپتیکال داشته باشید. علاوه بر این، یک زوم ۴ برابری دیجیتال را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که با توجه به این موضوع، می‌توانید تصاویر گرفته شده را تا ۱۲ برابر بزرگنمایی کنید.

دوربین شیائومی 15 اولترا

این لنز از برند سامسونگ جزء بهترین لنز‌های تله فوتو موجود در بازار به شمار می‌رود. کیفیت تصاویر به ثبت رسیده با این لنز بسیار قابل قبول است و اگر چنین همکاری رخ دهد، شاهد یکی از قدرتمندترین دوربین‌ها موبایلی روی گوشی شیائومی ۱۵ اولترا خواهیم بود. هنوز اطلاعات کاملی از سایز لنز‌ها و مشخصات این گوشی پرچمدار به بیرون درز نکرده است. به نظر شما گوشی شیائومی ۱۵ اولترا می‌تواند رقیبی برای گوشی گلکسی S۲۴ اولترا محسوب گردد یا خیر؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید