استوار مثل کوهجاری مثل رود

تکذیب شد؛ گلکسی S24 FE به مدت زمان بیشتری برای رونمایی زمان نیاز دارد!

قبلاً عنوان شده بود که سامسونگ در تابستان 1403 از گوشی گلکسی S24 FE رونمایی خواهد کرد. اما به نظر می‌رسد که فرآیند ساخت این گوشی بیشتر طول بکشد و باید تا زمستان 1403 چشم انتظار این گوشی باشیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۲-۰۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
تکذیب شد؛ گلکسی S24 FE به مدت زمان بیشتری برای رونمایی زمان نیاز دارد!

قبلاً پیشبینی می‌شد که سامسونگ ازگوشی گلکسی S24 FE در تابستان ۱۴۰۳ رونمایی خواهد کرد. اما حالا در جدیدترین اطلاعاتی که به دست آمده، این ادعا را رد کرده است و گفته می‌شود که این گوشی نیز مانند نسخه‌های نسل قبل در زمستان ۱۴۰۳ وارد بازار خواهد شد.

گوشی گلکسی S24 FE احتمالاً با نام رمز R۱۲ فرآیند ساخت را شروع خواهد کرد.

تا اواخر سال ۲۰۲۴ باید منتظر رونمایی از گوشی گلکسی S24 FE بمانیم!

گوشی‌های سری گلکسی S24 در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی رونمایی و وارد بازار شدند. حالا سامسونگ قصد دارد نسخه Fan Edition این سری را وارد بازار کند. مدتی پیش یکی از خبرگزاری‌های نزدیک به شرکت سامسونگ مدعی شده بود که این شرکت کره‌ای فرآیند ساخت آزمایشی گوشی گلکسی S24 FE را آغاز کرده و با این اوصاف باید در تابستان ۱۴۰۳ منتظر رونمایی رسمی از این گوشی باشیم.

حالا یکی دیگر از رسانه‌ها، این ادعا را رد کرده است. این رسانه سامسونگی اعلام کرده است که گوشی گلکسی S24 FE به مدت زمان بیشتری برای ساخت و رونمایی نیاز دارد. با توجه به شواهد موجود، ساموسنگ احتمالاً قصد دارد که در اواخر سال ۲۰۲۴ و یا اوایل سال ۲۰۲۵ گوشی گلکسی S24 FE را در بازار عرضه کند. این گوشی برای جانشینی گلکسی S23 FE پا به میدان خواهد گذاشت. طبیعتا باید کیفیتی بالاتر از گلکسی S23 FE و گلکسی A۵۵ داشته باشد.

گلکسی S24 FE

کمپانی سامسونگ نام رمز گوشی‌های سری Fan Edition خود را با حرف R آغاز می‌کند. به طور مثال گوشی گلکسی S۲۱ FE با نام رمز R۹ و گوشی گلکسی S23 FE با نام رمز R۱۱ پا به بازار گذاشتند. پس می‌توان انتظار داشت که گوشی گلکسی S24 FE با نام رمز R۱۲ فرآیند ساخت را شروع خواهد کرد. نام رمز R۱۰ نیز مربوط به گوشی گلکسی S۲۲ FE بود که این گوشی هرگز در بازار عرضه نشد. به نظر شما گوشی گلکسی S24 FE چه مشخصاتی خواهد داشت؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید