استوار مثل کوهجاری مثل رود

بعد از خرید گوشی‌های سامسونگ این 5 برنامه‌های کاربردی را حذف نکنید

هر گوشی سامسونگی که خریداری کنید با یکسری برنامه‌های پیش فرض نصب شده به دست شما می‌رسد. یکسری از این برنامه‌های پیش فرض را اگر حذف کنید گوشی شما از لحاظ نرم‌افزاری دچار مشکل می‌شود.

بانک اطلاعاتی تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۰۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
بعد از خرید گوشی‌های سامسونگ این 5 برنامه‌های کاربردی را حذف نکنید

توصیه می‌کنیم پس از خرید گوشی‌های هوشمند سامسونگ اپلیکیشن‌های کاربردی و مهم زیر را حذف نکنید.

1. برنامه Samsung Internet؛ مرورگری که دست کم می‌گیرید!

مرورگر Samsung internet

مرورگر سامسونگ در واقع یکی از بهترین مرورگرهای موجود در گوشی‌های هوشمند است. در واقع در مقایسه با کروم قابلیت‌های بیشتری دارد، امن‌تر است و قابلیت شخصی سازی بالاتری دارد. تمام دستگاه‌های Galaxy شامل گوشی‌ها، تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند به صورت پیش فرض در با این برنامه به فروش می‌رسند. ما پیشنهاد می‌کنیم که بعد از خرید دستگاه‌های Galaxy این برنامه را نگه دارید و به صورت روزمره استفاده کنید که دقیقا متناسب با کاربردهای این دستگاه‌ها طراحی شده‌اند.

2. اپلیکیشن Samsung Members؛ تضمین سلامت دستگاه

برنامه Samsung members

خیلی از شما مثل خود من احتمالا تا الان فقط آیکون این برنامه را در گوشی‌های خود دیده‌اید و شاید حتی اصلا بازش نکرده باشید. در واقع باید به عنوان یک برنامه مفید، برای استفاده‌های روزمره حتما با این برنامه آشنا شوید. در واقع این برنامه یک اجتماع برای دارندگان دستگاه‌های Galaxy است؛ جایی که بتوانند سوالات خود را بپرسند، از نکات آموزشی جدید برای استفاده از دستگاه‌های خود اطلاع پیدا کنند و به اخبار محصولات و رویدادهای سامسونگ دسترسی داشته باشند.

اما بیشترین استفاده‌ این برنامه برای کاربران اطمینان از صحت و سلامت و کارکرد درست دستگاه خود می‌توانند از آن استفاده کنند. در واقع در این برنامه شما با استفاده از تست‌های مختلف اطمینان حاصل کنید که قسمت‌های مختلف گوشی کامل و درست کار می‌کنند.

3. برنامه Samsung Health؛ قدم هاتو بشمار!

برنامه‌ی Samsung health

برنامه‌های سلامت محور از آن دست برنامه‌های محبوب این روزها هستند. اگر شما ساعت هوشمند Galaxy دارید این برنامه می‌تواند به برنامه‌ی مورد علاقه‌ی شما تبدیل شود. با استفاده از این برنامه می‌توانید به تمام توقعات شما پاسخ بدهد؛ میزان فعالیت و خواب، راهنمایی برای یک خواب سالم، کنترل سطح اکسیژن، مواد غذایی دریافتی و ...

البته اگر شما ساعت هوشمند Galaxy ندارید این برنامه عملا مورد استفاده‌ی شما قرار نمی‌گیرد زیرا قابلیت استفاده برای ساعت‌های هوشمند دیگر کارخانه‌ها را ندارد.

4. برنامه Smart Switch؛ انتقال سریع داده‌ها

برنامه‌ی Smart switch

Smart Switch یکی از برنامه‌های پیش فرض دستگاه‌های Galaxy است که امکان جابه‌جایی اطلاعات از دستگاه قدیمی به دستگاه جدید را فراهم می‌کند. در واقع شما با استفاده از این برنامه می‌توانید در کمترین زمان ممکن و به راحت‌ترین شکل اطلاعاتی مانند تماس‌های ورودی، پیام‌ها، مخاطبین، ویدیوها، فایل‌ها و برنامه‌های دانلود شده را به صورت کامل جا به جا کنید.

این برنامه را می‌توانید در مقابل سیستم عامل‌های اندروید، iOS و ویندوز استفاده کنید.

5. برنامه Samsung Music؛ بهترین اپ موزیک!

برنامه‌ی Samsung music

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که همچنان به صورت آفلاین موزیک گوش می‌دهید؛ Samsung Music برنامه‌ خوبی برای نگهداری قطعات مورد علاقه‌ی شما است. این برنامه را به خوبی می‌توانید شخصی سازی کنید و ساعت خواب و خاموشی برای آن تعریف کنید. این برنامه علاوه بر امکان گوش دادن به قطعات مورد علاقه به صورت آفلاین، براساس سلیقه و نظر شما لیست‌هایی از Spotify را به شما پیشنهاد می‌دهد.  


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید