استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ فقط از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند

کمپانی سامسونگ قصد دارد همچنان به طور اختصاصی از تراشه‌های کوالکوم در گوشی‌های تاشونده خود استفاده کند. بنابراین باید شاهد استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 در گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 باشیم.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۰۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ فقط از اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می‌کند

کمپانی سامسونگ قصد دارد در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) در مراسم آنپکد از سری گوشی‌های جدید تاشونده خود رونمایی کند. طبق جدیدترین شایعاتی که پیرامون گوشی‌های زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ به گوش می‌رسد، سامسونگ قصد ندارد که تراشه‌های اگزینوسی را وارد این دو گوشی کند. بنابراین باید شاهد استفاده از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در این دو گوشی تاشونده باشیم.

خبری از تراشه‌های اگزینوسی در گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نخواهد بود!

شرکت سامسونگ قصد دارد به زودی از محصولات جدیدش رونمایی کند. هر چه بیشتر به مراسم آنپکد سامسونگ نزدیک می‌شویم، شایعات بیشتری نیز پیرامون محصولات جدیدش از جمله گوشی‌های تاشونده گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ به گوش می‌رسد.

با توجه به جدیدترین گزارش‌هایی که درباره این دو گوشی به دست آمده است، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد این دو گوشی را همچنان به طور اختصاصی با تراشه‌های کوالکوم وارد بازار کند. با توجه به این موضوع که سامسونگ گوشی‌های سری پرچمدار خود را با دو نوع تراشه به بازار‌های مختلف وارد می‌کند، به نظر می‌رسید که برای گوشی‌های تاشونده جدیدش نیز همین تصمیم را اتخاذ کند.

حالا منابع معتبر معتقدند که با توجه به این موضوع که ظرفیت تولید گوشی‌های تاشونده بسیار کمتر از ظرفیت تولید گوشی‌های سری S هستند، استفاده از تراشه‌های اگزینوس در گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶، هزینه‌های اضافه و زیادی را بر این شرکت وارد خواهد کرد.

گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6

بنابراین احتمال می‌رود که سامسونگ تمامی گوشی‌های تاشونده گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل به بازار‌های مختلف ارسال خواهد کرد. با توجه به این موضوع باید انتظار داشت که گوشی‌های تاشونده جدید سامسونگ از قدرت و سرعت پردازش بالایی برخوردار باشند.

با توجه به این که تراشه‌های اسنپدراگون از محبوبیت بیشتری نسبت به تراشه‌های اگزینوسی برخوردار هستند، به نظر شما این استراتژی از سوی تا چه اندازه می‌تواند بر میزان فروش این گوشی‌ها تأثیرگذار باشد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید