استوار مثل کوهجاری مثل رود

به گفته مدیرعامل اپل، ویژن پرو در سال 2024 وارد بازار چین می‌شود

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل به طور رسمی اعلام کرد که هدست هوشمند ویژن پرو در ادامه سال 2024 وارد بازار چین می‌گردد. اما این محصول برای عرضه شدن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
به گفته مدیرعامل اپل، ویژن پرو در سال 2024 وارد بازار چین می‌شود

مدیرعامل کمپانی اپل به طور رسمی اعلام کرد که گجت هوشمند ویژن پرو اپل در ادامه سال ۲۰۲۴ وارد بازار چین می‌گردد. تا حالا این گجت هوشمند فقط در بازار کشور آمریکا در دسترس کاربران قرار گرفته بود. به نظر می‌رسد که با ورود این گجت به بازار کشور چین، سرعت انتقال آن به سایر نقاط جهان نیز افزایش پیدا می‌کند.

ویژن پرو تا چند ماه آینده وارد بازار بزرگ چین می‌شود!

تیم کوک، مدیرعامل شرکت اپل در هفته اخیر به کشور چین سفر کرد و این سفر در جهت بازدید از فروشگاه اپل در شهر شانگ‌های صورت گرفته بود. تیم کوک در حاشیه مجمع توسعه چین که در شهر پکن برگزار شد، اعلام کرد که هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در ادامه سال ۲۰۲۴ در بازار چین موجود خواهد شد و علاقه‌مندان به این گجت می‌توانند آن را از فروشگاه‌های رسمی شرکت اپل در این کشور خریداری نمایند.

ویژن پرو اپل در حال حاضر فقط در کشور آمریکا موجود است و به صورت رسمی در سایر کشور‌ها عرضه نمی‌گردد. رابط کاربری این گجت visionOS است که در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. کمپانی آمریکایی اپل برای این که بتواند آن را در سایر نقاط جهان نیز به فروش برساند، باید زبان منحصر به فرد آن منطقه را روی ویژن پرو اعمال نماید.

اپل برای عرضه این گجت در کشور چین با یک مشکل بزرگ رو به رو است. سال‌ها پیش، شرکت هواوی نام تجاری ویژن پرو را برای محصولاتش به ثبت رسانده است. بنابراین اپل حق استفاده از این نما را در بازار چین برای محصول خود ندارد. حالا اپل درخواست ثبت علامت تجاری Apple Vision Pro را داده که هنوز مورد موافقت چینی‌ها قرار نگرفته است.

تیم کوک و ویژن پرو اپل

به دلیل این که بازار کشور چین یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های دنیا است، انتظار می‌رود که با ورود این گجت هوشمند با کشور چین، شاهد راهیابی آن به سایر نقاط جهان نیز خواهیم بود. مدیرعامل اپل تاریخ دقیق ورود این گجت به بازار چین را اعلام نکرده و به نظر می‌رسد که این تأخیر به دلیل مشکل تداخل علامت تجاری ویژن پرو شرکت هواوی با شرکت اپل است. به نظر شما این گجت هوشمند در بازار چین با چه علامت تجاری عرضه می‌گردد؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید