استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی سری 14 در زمانی زودتر از انتظار عرضه می‌شود

امسال کمپانی شیائومی قصد دارد سری 14 خود را زودتر از همیشه وارد بازار کند و دوست داران این شرکت چینی را بیش از این منتظر نگذارد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی سری 14 در زمانی زودتر از انتظار عرضه می‌شود

شیائومی سری 14 جدید‌ترین پرچمدار موجود در بازار خواهد بود که نسبت به تاریخ عرضه شیائومی سری 13، یک ماه زودتر عرضه می‌شود و این شرکت با توجه به شایعاتی که منتشر شده است، قصد دارد در تاریخ 27 اکتبر (5 آبان‌ماه) از این گوشی رونمایی کند.

شیائومی سری 14 دارنده قوی‌ترین پردازنده فعلی جهان

شیائومی قصد دارد در گوشی های سری 14 با همکاری شرکت کوالکام از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده کند؛ تراشه‌ای که فقط در گوشی های پرچمدار از جمله سامسونگ S24 Ultra یافت می‌شود!

اگر این خبر واقعیت داشته باشد و شرکت شیائومی بتواند این موضوع را عملی کند، برای اولین بار در جهان از این تراشه در تلفن های همراه هوشمند استفاده می‌شود.

نگاهی بر شایعاتی که پیرامون شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو شنیده می‌شود

از گوشه و کنار خبر می‌رسد که دوربین های این گوشی‌ها با همکاری شرکت لایکا، معروف ترین و بهترین شرکت تولید کننده لنز های دوربین، طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این گوشی‌ها با اندروید پایه 14 و رابط کاربری ای که هنوز مشخص نیست عرضه می‌شود. در سری 14، یا از 15 MIUI استفاده می‌شود یا شیائومی این گوشی‌ها را با سوپرایز ارائه می‌دهد و رابط کاربری MIOS را در این گوشی‌ها رونمایی و استفاده می‌کند.

از لحاظ طراحی نیز این تلفن های همراه با فریم تیتانیومی پا به بازار میگذارد که باعث سبک شدن گوشی نسبت به گوشی هایی که از فولاد زنگ نزن استفاده می‌کنند، شده است. با توجه به سابقه درخشان این شرکت چینی در زمینه شارژ شدن و شارژر، انتظار می‌رود که گوشی های این سری از شارژ سریع 90W یا 120W بهره‌مند شوند. شیائومی سری 14 احتمالا از اینترنت ماهواره ای نیز پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی‌های پرچمدار به زودی معرفی می‌شوند و باید منتظر بمانیم تا مشخصات دقیق تری از شیائومی سری 14 ارائه شود ولی اینطور که به نظر می‌رسد و با توجه به شایعات مطرح شده، انتظار این را داریم که این گوشی‌ها قابلیت رقابت با پرچمداران اپل و سامسونگ را داشته باشند و بتوانند مچ رقیبان خود را بخوابانند

. به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر از اینترنت ماهواره ای پشتیبانی کنند، احتمالا به سرنوشت آیفون 14 مبتلا می‌شوند. بنظر شما این گوشی‌ها با چه قیمتی عرضه می‌شوند و با توجه به مشخصات گفته شده ارزش خرید دارند یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید