استوار مثل کوهجاری مثل رود

گوشی‌های تاشو شیائومی با امکان ارتباط ماهواره‌ای!

شیائومی قصد دارد از دو مدل تلفن همراه جدید رونمایی کند که دارای نمایشگر تاشو هستند و می‌تواند به اینترنت ماهواره‌ای متصل شوند.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۳-۱۳
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
گوشی‌های تاشو شیائومی با امکان ارتباط ماهواره‌ای!

شیائومی به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید تلفن همراه در سطح جهان تبدیل شده و در هر زمینه‌ای از تولید تلفن‌همراه آماده رقابت است. این شرکت قصد دارد با شروع به ساخت تلفن‌های همراه تاشو، رقابت با سامسونگ و هواوی را در این بازار آغاز کند.

این سری با تولید دو محصول با نام‌های میکس فلیپ و میکس فولد 4 عرضه خواهد شد. مشخصات و امکانات این گوشی‌ها نشان می‌دهد که شیائومی قصد دارد گام اول را با قدرت بردارد. ما نیز در این مقاله به بررسی این دو گوشی خواهیم پراخت. 

شیائومی میکس فولد 4 مشکی رنگ با نمایشگر تاشو

اینترنت ماهواره‌ای

مهم‌ترین ویژگی که محصول جدید شیائومی خواهد داشت، توانایی استفاده از اینترنت ماهواره‌ای خواهد بود. این تکنولوژی که به تازگی به وجود آمده از خارج از سطح زمین، اینترنت را ارائه می‌دهد؛ از این رو، دیوایس‌هایی که توانایی پشتیبانی از این فناوری را داشته باشند، در هر منطقه‌ای از سطح کره زمین، به اینترنت دسترسی خواهند داشت. از سوی دیگر، سرعت اینترنت ارائه شده توسط این فناوری، بسیار بیشتر است. 

مشخصات میکس فلیپ و میکس فولد 4

در مورد مشخصات دو تلفن همراه میکس فلیپ و میکس فولد 4، گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد اما بنظر می‌رسد هردو تلفن‌همراه به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز هستند. دوربین اصلی این دو تلفن‌ همراه 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتوآن‌ها 60 مگاپیکسلی است. گفته می‌شود مدل فیلیپ نمایشگری با وضوح 1.5K دارد. میکس فلیپ و میکس فولد 4 هردو به نمایشگر تاشو مجهز خواهد بود که مشخصا برای رقابت با گلکسی زد فیلیپ 6 ساخته شده‌اند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید