استوار مثل کوهجاری مثل رود

رابط کاربری MIOS درحال جایگزینی MIUI

کمپانی شیائومی در سر دارد که رابط کاربری جدیدی را در آپدیت های بعدی به کاربران خود ارائه دهد و احتمالا رابط کاربری MIUI نفس های آخر خود را می کشد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۷-۱۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
رابط کاربری MIOS درحال جایگزینی MIUI

این شرکت چینی میخواهد رابط کاربری جدیدی به نام MIOS را جایگزین MIUI کند که البته این رابط کاربری جدید در حاظر در منطقه چین در حال تست و بررسی است و اکثر گوشی هایی که آپدیت را دریافت میکردند، با MIOS آپدیت شده اند.

خداحافظی با MIUI؟

چندی پیش بود که اندروید 14 معرفی شد و شرکت ها در حال پیاده سازی اندروید 14 روی رابط کاربری خود هستند اما شیائومی راه دیگری را در پیش گرفته است و میخواهد به طور کلی رابط کاربری خود را عوض کند.شیائومی از سال ۲۰۱۶ رابط‌ کاربری MIUI را روی گوشی‌های اندروید خود ارائه داده و این طور که به نطر می‌رسد، باید MIUI 14 را آخرین عضو خانواده MIUI دانست و خبری از MIUI 15 نیست و این رابط کاربری جای خود را به MIOS می‌دهد.

xiaomi-replace-miui-with-mios

اطلاعاتی از MIOS

مدتی پیش بود که رسانه معتبر Digital Chat Station یا DCS خبر از روی کار آمدن MIOS به جای MIUI خبر داد و می‌توان این خبر را قطعی دانست. همچنین این رسانه خبر داد که که شیائومی روی یک سیستم‌عامل اختصاصی کار می‌کند که با پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) سازگار است و از آن در محصولات متنوعی استفاده خواهد کرد. شرکت شیائومی هم با به ثبت رساندن نام تجاری MIOS، تا حدودی به این شایعات جامه واقعیت پوشانده است. از اخبار افشا شده در باره MIOS می‌توان به این پی برد که این یک رابطه کاربری برای تمامی محصولات شیائومی است و تمامی موبایل ها و تبلت ها و گجت های پوشیدنی را پوشش می‌دهد.

هنوز هیچ منبعی اطلاعات کامل و جامعی از MIOS منتشر نکرده است که بتوان با قاطعیت از آن حرف زد اما چیزی که مشخص است این است که رابط کاربری شیائومی به کلی دگرگون می‌شود و دچار تغییرات زیادی میشود. باید دید که این تغییرات برای کاربران تجربه استفاده از محصولات شیائومی را بهبود می‌بخشد یا کار را سخت تر می‌ کند.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید