استوار مثل کوهجاری مثل رود
جستجوهای محبوب
  • A55
  • Redmi 13
  • POCO
  • آمایا
  • 13T
  • A15
  • A35
  • پوکو F5

شیائومی قصد دارد در سال 2025 اولین گوشی بدون دکمه جهان را بسازد!

به گفته برخی منابع، کمپانی شیائومی قصد دارد در سال آینده از گوشی جدیدی رونمایی کند که فاقد کلید‌های فیزیکی (دکمه کم و زیاد کردن صدا و کلید پاور) خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۶-۰۶
پیشنهادهایی برای شما

سامسونگ گلکسی A25 با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت ویتنام A256E/DS

10,250,000

شیائومی ردمی 13 4G با حافظه 256 و رم 8 گیگابایتی

8,150,000

سامسونگ گلکسی A55 با رم 8 و ظرفیت 256 گیگابایت (پک ویتنام)

19,850,000

سامسونگ گلکسی A25 با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت ویتنام A256E/DS

12,250,000
شیائومی قصد دارد در سال 2025 اولین گوشی بدون دکمه جهان را بسازد!

کمپانی شیائومی برخلاف کمپانی‌های بزرگ دیگر مثل سامسونگ و اپل، همواره از طراحی‌های جدید و بروزی برخوردار بوده است. حالا این شرکت چینی قصد دارد خلاقیت جدید را به کار ببندد و گوشی هوشمندی روانه بازار کند که فاقد هرگونه کلید فیزیکی باشد. به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۵ از این گوشی جذاب رونمایی کند.

گوشی هوشمند بدون دکمه؛ طراحی جدید و جذاب شیائومی برای گوشی جدیدش!

کمپانی شیائومی قصد دارد از رقبای خود پیشی بگیرد و با ارائه طرح جدیدی برای گوشی هوشمند نسل آینده خود، تمامی علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی را انگشت به دهان خواهد کرد. این شرکت چینی قصد دارد که در گوشی جدیدش تمامی دکمه‌های فیزیکی اعم از کلید کم و زیاد کردن صدا و کلی پاور را از رو این گوشی به طور کلی حذف کند.

این گوشی با اسم رمز Zhuque در دست تحقیق و توسعه قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که شیائومی چه‌ایده‌ای در سر دارد؛ اما به نظر می‌رسد که این کلید‌های فیزیکی را با حسگر‌های لمسی جایگزین خواهد نمود.

گوشی بدون دکمه شیائومی

گفته می‌شود که شیائومی به نتایج خوبی رسیده است و قصد دارد که فاز تولید اولیه این گوشی را آغاز کند و نهایتاً تا نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۵ میلادی از این گوشی جذاب رونمایی کند. همچنین منافبع مختلف گفته‌اند که احتمالاً شیائومی در این گوشی از تراشه بهینه شده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۴ استفاده خواهد کرد. به نظر شما این گوشی می‌تواند انقلابی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند ایجاد کند یا خیر؟

نظرات

جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید