استوار مثل کوهجاری مثل رود

شیائومی ردمی C۱۳ معرفی و در بازار جهانی عرضه شد

کمپانی شیائومی اخیراً از گوشی مقرون به صرفه و اقتصادی خود، یعنی ردمی C۱۳ رونمایی کرد. این گوشی، اولین عضو خانواده سری ردمی ۱۳ است. با ما همراه باشید.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۰۸-۲۸
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
شیائومی ردمی C۱۳ معرفی و در بازار جهانی عرضه شد

گوشی ردمی C۱۳ اولین گوشی خانواده ردمی ۱۳ است که برای بازار جهانی عرضه می‌شود. از این گوشی به عنوان رقیب گوشی پوکو C۶۵ یاد شده است. این گوشی، یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های بازار است که مشخصات چشمگیری ندارد. ردمی C۱۳ از نمایشگر و پردازنده ضعیفی استفاده می‌کند که با توجه با اقتصادی بودن این گوشی نباید انتظار زیادی داشته باشیم.

سخت‌افزار؛ بهرمندی از تراشه قدیمی هلیو G۸۵

این گوشی از پردازنده میان‌رده شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. تراشه هلیو G۸۵ در اردیبهشت ۱۳۹۹ به بازار عرضه شد که اغلب در گوشی‌های میان‌رده قابل استفاده است. یکی از این گوشی‌ها، گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ است. با توجه به جدید بودن این گوشی، از تراشه بسیار قدیمی بهرمند است. تراشه هلیو G۸۵ طی فرآیند لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده است.

انرژی این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در نسخه‌های رم ۴ و ۸ گیگابایت و همچنین حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه شده است. ردمی C۱۳ از فناوری ۵G نیز بهرمند نیست.

هلیو G85

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی سلفی

این گوشی در قاب پشتی از سه دوربین با لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۰.۸ مگاپیکسلی عمق میدان تشکیل شده است. این گوشی از حداکثر کیفیت ۱۰۸۰-۳۰ فریم پشتیبانی می‌کند. برای عکاسی سلفی و تماس تصویری نیز از یک لنز ۸ مگاپیکسلی که روی صفحه نمایش تعبیه شده است، استفاده می‌کند. با توجه به این آمار و ارقام و با توجه به اقتصادی بودن این گوشی، نباید انتطار زیادی در بخش دوربین از آن داشت.

شیائومی ردمی C13

طراحی؛ پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز

گوشی ردمی C۱۳ در قاب جلو از یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD استفاده می‌کند. این نمایشگر توسط شیشه گوریلاگلس محافظت می‌گردد و همچنین از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. در لبه کناری دکمه‌های کم و زیاد صدا و همچنین حسگر اثر انگشت که با دکمه پاور ادغام شده است را می‌توان مشاهده کرد. قاب پشتی از پلاستیک است و دوربین‌ها و فلش به صورت دایره در یک قاب مربعی قرار دارند. خوشبختانه در این گوشی جک ۳.۵ میلی‌متری هندزفری دیده می‌شود.

ردمی C13 عرضه شد

گوشی ردمی C۱۳ با رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، سفید و سبز معرفی شده و با توجه به نسخه‌های مختلف، قیمتی بین ۱۱۵ تا ۱۸۰ دلار دارد. این گوشی در بازار جهانی عرضه شده و فعلا فقط در کشور نیجریه و سایت آمازون این گوشی رؤیت شده است. با توجه به این قیمت و این مشخصات، ردمی C۱۳ می‌تواند در انتخاب‌های شما برای گوشی اقتصادی جایی داشته باشد یا خیر؟


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید