استوار مثل کوهجاری مثل رود

قیمت ردمی توربو ۳ بیش از ۲۹۰ دلار خواهد بود

در مصاحبه ای که یکی از مدیران شیائومی انجام داد در مورد قیمت گوشی جدید شیائومی با نام ردمی توربو 3 صحبت شد که قیمت آن بیش از 290 دلار خواهد بود.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۳-۰۱-۲۰
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
قیمت ردمی توربو ۳ بیش از ۲۹۰ دلار خواهد بود

شیائومی قصد دارد در روز‌های آینده از سری جدید تلفن‌های همراه خود رونمایی کند. این رونمایی با معرفی اولین گوشی این سری با نام ردمی توربو ۳ شروع خواهد شد. ردمی توربو ۳ در دسته میان رده‌ها قرار گرفته و حالا قبل از اینکه رونمایی شود خبر‌هایی در مورد قیمت آن به گوش می‌خورد.

Redmi Turbo 3
استفاده از پردازنده گران قیمت

آقای تنگ مدیر پروژه سری ردمی، در مورد ردمی توربو ۳ مصاحبه‌ای انجام داد و خبر‌هایی در مورد این محصول جدید را اعلام کرد. در صحبت های‌ایشان به استفاده از یکی از گران قیمت‌ترین پردازنده‌های اسپندارگون در این تلفن همراه اشاره شد که در نهایت منجز می‌شود که ردمی توربو ۳ با اینکه میان رده است اما آنچنان قیمت پایینی نداشته باشد. البته این تکمیا کرد که پردازنده ردمی توربو ۳، گران قیمت‌ترین قطعه آن خواهد بود.

قیمت ردمی نوت ۳

در صحبت‌های آقای تنگ به قیمت ردمی توربو ۳ نیز اشاره شد. آقای تنگ در مورد این موضوع اعلام کرد که قیمت ردمی توربو ۳ کمتر از ۲۰۰۰ یون که برابر ۲۹۰ دلار نخواهد بود. ‌ایشان به موضوع نیز اشاره کردند که این قیمت با اینکه زیاد به نظر می‌رسد، کمتر از قیمت‌هایی است که سامسونگ برای میان رده‌های خود در نظر می‌گیرد.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید