استوار مثل کوهجاری مثل رود

و حالا شگفتی بعدی، دانلود مستقیم اپلیکیشن از سایت‌ها برای آیفون!

اپل که به تازگی قابلیت سایدلود را به آیفون های خود در اروپا اضافه کرده است، امروز از اضافه شدن دانلود مستقیم از سایت های مشخصی خبر داد.

اخبار تاریخ انتشار: ۱۴۰۲-۱۲-۲۲
پیشنهادهایی برای شما

اسپیکر بلوتوثی آمایا مدل ASP-150

10,000,000

کابل تایپ-C آمایا مدل ACD-C26

70,000

هندزفری بلوتوثی آمایا مدل TK 03

970,000

کابل لایتنینگ آمایا مدل ACD-L26

80,000
و حالا شگفتی بعدی، دانلود مستقیم اپلیکیشن از سایت‌ها برای آیفون!

اپل از آغاز تاسیس خود تا امسال فقط به کاربران اجازه می داد تا  از اپ استور، اپلیکیشن های مورد نظر خود را دانلود کنند. امسال اپل تغییر رویه داد و به کاربران خود در اروپا اجازه داد تا به صورت سایدلود بتوانند اپلیکیشن های مد نظر خود را دانلود کنند. حال اپل، در آخرین بیانیه خود اعلام کرد به زودی قابلیت دانلود اپلیکیشن از سایت ها نیز برای آیفون ها باز خواهد شد.

Sideload

قوانین اتحادیه اروپا باعث منطعف شدن اپل شد!

در بیانه جدید اپل اعلام شد که برای رعایت شدن قوانین جدید اتحادیه اروپا، قابلیت دانلود اپلیکیشن از وبسایت های اصلی مربوط به توسعه دهندگان به آیفون ها اضافه خواهد شد. در هفته گذشته در آپدیت iOS 17.4 قابلیت سایدلود برای کاربران اروپایی اضافه شد و قابلیت جدید در آپدیت های بعدی اضافه خواهد شد.

Apple & eroup uonion

شرایط سخت برای همکاری با اپل

اپل قابلیت سایدلود را به توسعه دهنگان خاصی می دهد و این توسعه دهندگان باید از یک سری فیلتر های اپل رد شوند. برای مثال این توسعه ذهندگان باید در تیم برنامه ی توسعه دهنده اپل حداقل به مدت دو سال عضویت داشته باشند. از سوی دیگر این توسعه دهندگان باید حداقل یک اپلیکیشن داشته باشند که حداقل 1 میلیون بار در اروپا دانلود شده است. اصلی ترین شرط نیز جمع آوری داده های کاربران است که باید بسیار شفاف انجام شود.


جدیدترین مقالات


بروزترین مقالات حوزه تکنولوژی را از پلوار بخواهید